استاد خیال

12 مورد

1.داداشم داشت تعریف میکرد که دوستش رفته تولد دوست پسرِ دوست دخترش :||| 

عاخه مگه داریم مگه میشه ؟! 

اگه دوست دختر توعه پ چرا دوست دختر اونم هس ؟!:/ 

بعد تو با چه چیزی پاشدی رفتی تولدی که دختره برا طرف گرفته ؟! 

2.چرا زیست اینقدر مزخرفه ؟! -___-  و چرا بخش گیاهانش اینقدر مزخرف تره ؟! :/

3.داییم زنگ زده بود تولدم رو تبریک بگه بعد ده قرن، بعد میگه بیا تبلتت رو درست کردم به جا کادو تولدت ببر 

بعد من پشت گوشی کاملا قیافم پوکر بود :||| 

من نگران داییم هستم این همه سخاوت داره به خرج میده :/

4.شیمی خونده بودم چون میخواست بپرسه بعد صبحی دیدم بچه ها دارن یه جا دیگه رو میخونن ... بعد کاشف به عمل اومد که سه صفحه رو من کلا نخوندم :/ 

تا وقتی بچه ها ینی دوستام بیان یه دور از روش همینجوری خوندم ولی خب وقتی اومدن خیلی شیک کتاب را بر روی میز پرتاب کرده و به سمت راهرو شتافتم :)

بعد که زنگ خورد و رفتیم تو کلاسا نشستم یکم باز خوندم بعد دیدیم خیلی وقته که باید میومده ولی نیومده و خب حتما نیومده و بازهم کتاب را پرتاب کرده و با نیکی و مهسا نشستیم به حرف زدن وااای که چقد خندیدیم :))))

5.یکی از بچه ها در موردش تو کلاس شایعه شده که از پنجشنبه گم شده و خب امروز هم نیومده بود و مثه اینکه مامانش اومده بود مدرسه 

حالا راست و دروغش رو نمیدونم ولی به احتمال نود درصد کلیت ماجرا واقعیت داره :( 

دعا کنید چیزیش نشده باشه فقط :(((

6.داداشم الان داره هی اینور اونور زنگ میزنه دنبال کار میگرده ! 

معلوم نیس آفتاب از کدوم طرف در اومده :/// 

7.سر فیزیک رفتیم آزمایشگاه و داشتیم با آب و اینا کار میکردیم و کلی آب بازی کردیم ^__^ ینی خود دبیرمون شروع کرد و آب ریخت^_^ و آخر سر هم یه بادکنک پر آب رو ترکوندیم و خیلی شیک به آزمایشگاه گند زدیم ^__^

8.دو سه روز دیگه باید اون دوازده تا انتخاب رو برای رشته مون نهایی کنیم و خب اولیا هم بنویسن و بدن بعد من هنو موندم چی برم :/// 

9.جدیدا زده به سرم اصن برم فنی حرفه ای یا کار و دانش :/ البته هنو رشته هاش رو دقیق نمیدونم ولی اگه خوشم بیاد احتمالش هس :// 

بعد به هر کی میگم یه جوری نگاهم میکنه و یه دیوونه و خاک بر سرت کنن نثارم میکنه :/ 

البته هنو به مادر و پدرم نگفتم :/ البته به نظرم این به من مربوطه و اونا فقط راهنمایی باید بکنن وگرنه تصمیم نهایی با خودمه 

10.اینکه بچه ها توی مدرسه فک میکنن اکیپ ما یه اکیپ شاخ هستیم خیلی برامون عجیبه o___O عاخه هیچیمون به شاخا نمیخوره :// اما 99% فک میکنن که ماها شاخیم :/ حتی نیکی هم میگه هفتم که باهم نبودیم فک میکرده ماها چقد شاخ و مغروریم :| 

11.زنگ تفریح آخر بچه ها آهنگ گذاشتن و نیکی و یکی دیگه از بچه ها اون وسط هی قر میدادن و مسخره بازی در میاوردن :))) 

وااای کلی خندیدیم :))) قشنگ پارتی گرفته بودیم ^__^ 

12. میگم چیزه چرا یکی که تو مدرسه اینقدر ساده و خانم هستش از اینجور چیزا ... باید یه همچین عکس پروفایلی داشته باشه :// اصن بهش نمیخورد عاخه مگه داریم مگه میشه ؟! بعد به ماها میگن شاخ :/ تازه هیچکدوممون هم عکس خودمون نیس بعد اینا رو ببینی .... ://

بعد یه چیز دیگه چرا اینقدر تو عکساتون خوبین عاخه ؟! پ چرا اینقده تو واقعیت داغونین :///

10.میگم میشه یه چیزی بشه که .... 

×پست قبلی منتظر یه اتفاق هیجان انگیز 

واااای من هنوز تو کف پروفایل ن. موندم جون تو!
+جدی جدی بیا بیخیال نظری بشیم جفتمون بریم کاردانش یا فنی!معماری یا کامپیوتر یا نقشه کشی!شایدم من رفتم الکترونیک:دی
+بچه ها در به در دنبال رمز گوشیش بودن،میگفتن مامانش میخواد.امیدوارم حالش خوب باشه:(
+حس زیست نیومده هنوز:دی
من بیشتر از اون تو کف پروفایل عین موندم :/ 
+منم بیشتر نظرم به الکترونیک هس 
+وااای خدا بمیرم برا مامانش :( 
تو چیز جدیدی دستگیرت نشد ؟! 
+برا منم نیومده :) دارم ادبیات رو مینویسم :/ زیست و میزارم آخر شب 
میگم نیلوفر جدی جدی،میای بریم الکترونیک؟فقط یه چیز.کارو دانش یا فنی؟
نمیدونم باید برم در موردش تحقیق کنم حالا 
1.داریم به کجا کشیده میشیم؟ :|
2.یکی دوسال سال دیگه جوابتو میدم
3.داییتو به یکی نشون بده من دلواپسم :|
4.ازین کارا زیاد کردیم :))))
5.امیدوارم حالش خوب باشه...خبری شد حتما بهمون بگو
6.کاش ازین آفتابا واسه داداش منم در بیاد :///
7.ایوووول چه دبیر باحولی ^^
8.یه چی بده بره دیگه :/
9.اصن نمیدونم چی هس :/
10.شِت :|
11.ازین دیوونه بازیا زیاد داشتیم و داریم :))
12.خاک عالم ://
13.من راضیم.میشه :|
1.جاهای خوبی نیس 
2. :)
3. :/
4. خیلی حس خوبی بود وقتی نیومد ^_^
5. دعا کن براش :(
6. حالا باید دید این آفتاب نوری هم داره یا نه :/
7. ^__^
8. دادا آیندمه ها کشک که نیس ://
9. :)
10. :||
11.خیییلی خوبه ^__^
12.والا به خدا :/
13. ممنونم رضایت خودت رو اعلام کردی :/ نگران بودم یه وخ راضی نباشی :|
من همین الان با گریه زاری اون برگه اولویت بندیا رو پر کردم :|
رشته های فنی و کار و دانش ۴ تان..هنر.صنعت.خدمات.کشاورزی
حالا چرا گریه ؟! :(
مورد یک شهیدم کرد.
ای کاش فنی حرفه ای یا کاردانش رفته بود. کاش...
واای خاک به سرم ینی الان روحت داره تایپ میکنه 0__0
:)
1. :\
:|
:/
://///// شاید دوست معمولی بودن وگرنه این با تعاریف بین المللی در تناقضه :))
4. چقدر خوبه اینجوری ^_^
6. میشه بپرسم داداشت چند سالشه؟
9. ببین کلا برای دختر که بهترین رشته حداقل تو ایران تجربیه.. پزشکی و پرستاری و دندونپزشکی و علوم آزمایشگاهی و داروسازی و اصلا همش خوبه.. ولی خب تو که زیست اینا متنفری..
ریاضی و فنی اگه بری به نظرم کامپیوتر بهترین گرایش هست مخصوصا برای دختر.. الان از هم سن و سالای ما فقط کامپیوتریا هستن که کار دارن.. البته باید علاقه داشته باشی بهش وگرنه درساش خیلی اعصاب خورد کنه.. خلاصه اگه علاقه داری روش فکر کن
کاردانش هم توصیه نمیکنم فقط عملی هست، کاردانش واسه کسیه که اصلا درس نمیخونه .. فنی مخلوط تئوری و عملیه، بازم بهتره
با مشاوری چیزی صحبت کن خب..

1.شاید (آیکون تفکر و این چیزا )
4.^___^
6.آره میشه بپرسی 
9.اصن اگه به من بود که آخرین اولویتم رو تجربی میزدم :// 
اول ریاضی بعد انسانی بعد تجربی و بعد هم چیزای دیگه رو مامانم زد 
البته میخواست دومی رو تجربی بزنه که گفتم نه 
رشته دانشگاهی هم فک نکنم کامپیوتر برم 
بابت راهنمایی هات ممنون :)
6. :)) خب چند سالشه؟!
9. این حجم نفرت از زیست رو درک میکنم! خودم جزو همین قشرم :)
خواهش
19 سالشه 
:) 
راستی تو چند سالته و همینطور رشته ت چیه ؟! البته اگه میخوای جواب بده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan