استاد خیال

سلاااام :)

سلاااااام:)

میدونید از رفتنم هدف داشتم  و خب از اونچه که فکرش رو میکردم زودتر به هدفم رسیدم و خداروشکر میکنم که کلا حذفش نکردم 

البته این باعث نمیشه که از دست خودم بابت اینکه دارم الان اینجا مینویسم عصبانی نباشم چون با این کارم روی حرف خودم پا گذاشتم و این کار رو اصلا دوست ندارم 

ولی خب چه کنم که معتاد شدم به اینجا :دی

اهان راستی از همتون ممنونم که موندید و حتی دو نفر هم اضافه شدن و بهشون خوشامد میگم :)

پیش خودم فکر میکردم همه میرن ولی خب :)

بعد اها لوس و مسخره و مشتقاتشون رو هم با اینکه قبول دارم هستم ولی خب حالا نمیخواد به روم بیارین 

اها بعد توجه کردین که من چه قدر پرو ام که دارم دوباره مینویسم و اصن انگار نه انگار :دی

خب فعلا چیزی به ذهنم نمیرسه بگم 

حالا اگه حرفی بود از فردا میگم دیگه 

اها راستی خدایا خیلی نوکرتم ... :)


علیک سلاااام :دی
سلام :)
کاری خوبی کردی
اکثر وبلاگ نویسایی ک خدافظی میکنن زود پشیمون میشن
قابل حدس بود :دی
میدونم :دی
خب میدونی من هدفم برگردوندن یه نفر بود که خب اونم برگشت و خودمم فک نمیکردم اینقده زود جواب بده و همینطور مطمئنا نمیتونستم کاملا برم و ممکن بود جای دیگه ای بعدا بنویسم ولی خب خداروشکر که اون آدم برگشت و من همینجا دوباره مینویسم
کار خوبی کردی:)
میدونم :دی
سلاممممممم =)
بسیار بسیار کار درستی کردی که برگشتی -_^
سلاااام :)
اینو هم میدونم :دی
=D
چه عجب دهنت کج نشد ؟  :))
=\
:دی
خوش برگشتی :)
ممنون:)
چهارشنبه ۱۵ دی ۹۵ , ۲۳:۵۸ در دستان لرزان باد (ر.کازیمودوی سابق)
:))
سلام کردما جواب سلام واجبه ها بعد تو واس من لبخند میزنی ؟
پنجشنبه ۱۶ دی ۹۵ , ۱۹:۰۰ در دستان لرزان باد (ر.کازیمودوی سابق)
ما همسن شما بودیم پامونو جلو بزرگتر دراز نمی‌کردیم بعد تو به من میگی "تو". نچ نچ نچ، بد زمونه‌ای شده آقا. دنیا داره به کدوم سمت میره واقعاً.

:)
دوره زمونه عوض شده آقاجان 
درضمن تو / شما هنو جواب سلام منو ندادی این بدتره 
جمعه ۱۷ دی ۹۵ , ۰۱:۵۴ در دستان لرزان باد (ر.کازیمودوی سابق)
خودت ببین توی کامنتای این پست چند نفر سلام کردند. بعد شما بند کردی به ما!
دلم خواست به شما بند کنم :/
حالا شما هم یه سلام میکردی چیزی نمیشدا :///
جمعه ۱۷ دی ۹۵ , ۱۲:۵۰ در دستان لرزان باد (ر.کازیمودوی سابق)
:)) سلام بر شما
آفرین :) 
خب از همون اول میگفتی این همه دردسر نداشت دیگه 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan