استاد خیال

زیست تموم شد :)

خب عکسی که مشاهده میکنید میز بنده در دقایقی قبل هستش :)

بخش زیست رو که برای اولین بار داشتم میخوندم رو یه نیم ساعت پیش تمو کردم و حالا میرویم سراغ زمین 

اون کاغذا هستش که رو میزه 11 صفحه جزوه ست که تازه امروز پرینت گرفتم و هر خطی که میخوندم و مهم بود هایلایت میکردم 

فقط دعا کنید فردا گند نزنم بیست پیشکش :/

+میدونید دوستای من میدونن من و دالتون وبلاگ داریم و حتی اکثر شماها رو هم میشناسن ولی آدرس وبلاگم رو ندارن بعد سارا خیلی اصرار داره که داشته باشه ولی بقیه نه اونقدر ینی میخوانا ولی نمیگن 

بعد موندم که بهش بدم یا ندم !نظر شما ها چیه ؟!

کلاس چندمی((-:
اول دبیرستان (نهم جدید)
سه شنبه ۷ دی ۹۵ , ۱۶:۳۷ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
خر خون...
اهان ینی الان تو خرخون نیستی ؟؟
از زمین متنفرم... متنفر!!!

ادرس رو ب سارا نده😁
حالا زمین به نسبت زیست بهتره 
عاخه دبیرمون خیییلی شیرین درسش میده 
در ماژیکو ببند حیفه خشک میشه :|
+ آدرس وبلاگتو بهشون نده، لوس میشه
++ تو خودت مارو نمیشناسی، چجوری اونا مارو میشناسن؟ :دیی
باشه بستم :|
اتفاقا اصن دختر لوسی نیس ولی حالا باز فکر میکنم 
بالاخره وبلاگاتون یا مثلا حرفایی که میزنین رو میدونن دیگه 
من ک نگفتم دوستت لوسه! میگم ادرسو بدی به بقیه لوس میشه :/ خوبی شخصی نوشتن اینه که شخصی بمونه و کسایی ک میشناسنت نخونن

باز دوباره من به فعل توجه نکردم ://
منم به همین فکر میکردم که اگه بدونه دیگه نمیتونم یه سری چیزا رو ینی خیلی چیزا رو بنویسم دیگه 
میگم نهم امسال درس 1 تا 8 که واسه ترم اول بود ک زیست نداشت..شیمی و فیزیک و زمین بود فقط.. نکنه از ته کتاب داری میخونی ؟ =/
برای ما جدا شده و هر بخش یه معلم داره 
ینی یه معلم برا فیزیک یکی واسه شیمی یکی هم واسه زمین و زیست و اینا همزمان باهم میرن جلو بعد واس همین امتحانا جداست
بخوان  :))
چشم :)
من بودم آدرس نمی‌دادم :دی
حتی اگه طرف ناراحت هم بشه ؟!
اگه ادرس رو دادی دیگه اینجارو واسه خالی شدن فراموش کن،مجبور به خودسانسوری میشی
قبول دارم 
پس فکر کنم با این حساب ندم بهتره ولی میدونی مطمئنم که ناراحت میشه حتی همین الان هم که ندادم بهش ناراحته
چه خوشگل یه جا میشینی درس میخونی!!:))
چقد شکل زیست عوض شده!Oo
صد جا باید پامو آویزون کنم تهشم باید پهن شم رو زمین همه چیو بچینم دورم! :|
هایلایت نکن خطای مهمو!:)
وقتی یه سال بعد بخونیشون نیاز داری که دوباره خود الانت چیزای مهمو پیدا کنی ،نه اینکه خود قبلیت اونا رو پیدا کرده باشه!:)
+منم ازون آینه ها دارم!:)
من تازه امسال دارم میشینم پشت میز وگرنه منم قبلا رو زمین همه چیمو ولو میکردم 
چه جمله سنگینی 
ولی من اگه هایلایت نباشه اصن نمیخونم اون قسمت رو 
آینه‌م میگه به آینه‌ت سلام میکنه :)
سه شنبه ۷ دی ۹۵ , ۱۹:۱۸ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
خدایی خر خون نیستم...
تا الان درس نخودم...
منم نمیشه گفت خرخونم 
بچه بشین درس بخون مگو چیست درس 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan