استاد خیال

حسش نی :/

+حس نوشتنم نمیاد 

++حس هایی هم که این روزا دارم خوب نیستن 

+++توقع برخورد و واکنش ازشون داشتم ولی هیچ کاری نکردن :|

++++اون هم کلاسیم هم که گفتم گم شده ... پیدا شده و حال ظاهریش خوبه :) 


قشنگی های امروز:)

1.صب تا ساعت یه ربع به هفت خوابیدم و خواب موندیم :) هار هار هار هار :|

2.خیلی باحاله که هیچی نخونی و کامل بشی^__^

3. این دبیر ریاضیمون هم فک کنم واقعا رو من یه حسابی باز کرده ها :) هر چی میشه به من میگه و خب این مورد اعتماد بودن حس خوبیه ^__^

4.به غارت بردن تغذیه بچه ها با نیکی و دالتون :دی

5.خنده هامون سر ریاضی :)

6.خنده هامون اندرون سرویس



#پست قبلی حوصله دنیا و آدماش رو ندارم 

حس نوشتن شما و چند نفر دیگه احتمالاً به من انتقال پیدا کرده :| [اشاره‌ی غیرمستقیم به پست آخرم :دی]
آی آی آی حس دزدی تو روز روشن 
الان میگم به جرم به غارت بردن حس بلاگرا بازداشتتون کنن 
+ و ++ گذرا هستن.. مطمئن باش..
3. حس خوبیه ولی انتظار و توقعی که میاره آدم رو اذیت میکنه..
امیدوارم :)
3.شاید 
خوب قشنگی های امروزتون از بندهای بالا بیشتر بودن که این خیلی خوبه :-)
:))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan