استاد خیال

میخوام ترک تحصیل کنم!!

امروز امتحان فیزیک داشتیم و واقعا مزخرف افتضاح بود و جمیعا همه با هم گند زدیم:/ فقط یه ساعت و نیم داشتیم امتحان میدادیم:||

یه مبحثی بود که تازه درس داده بود وهیچی نمونه سوال هم نداشتیم و دیروز واقعا کلافه شده بودم چون نمیدونستم که چی رو بخونم ://

یه فصل درس داده بعد بیشتر از ده تا فرمول داره که همش هم شبیه هم هستن و سر امتحان واقعا مخم هنگ کرده بود:|

اخه برای چی یه فصل باید اینقدر فرمول داشته باشه ها؟!؟!؟


فردا هم که خب کلی کار سرم ریخته و واقعا حوصله‌اش رو اصن ندارم :/

یه سوال 

کسی میدونه اگه بخوام ترک تحصیل کنم چه کار باید انجام بدم؟!؟

اگه کسی میدونست بگه چون واقعا دارم دیوونه میشم!


حالم خوب نیست و دلم میخواد سر یکی اونقدر داد بزنم و دعوا کنم تا آروم بشم

الان هم با دیدن اینکه مترسک رفته و دیگه نیست واقعا حالم بدتر شد:(

نمیدونم چی بگم ولی کاشکی برگرده :(هعععععی:'(

شنبه ۲۲ آبان ۹۵ , ۱۵:۳۷ ابو اسفنج بلاگفانی
باید برید ادارۀ ترک تحصیل بگید میخوام ترک تحصیل کنم، بعد نامۀ تقاضاتونو پست میکنن وزارت کشور، وزارت کشور پاستون میده به وزارت آموزش و پرورش بعدش میرید پلیس به اضافه ده تست اعتیاد ازتون میگیرن، اگر معتاد نبودید، با درخواست ترک تحصیلتون موافقت میشه.
واقعا ممنون که راهنمایی کردین 
فک کنم از الان که برم تا یه ماه دیگه درست بشه!
شنبه ۲۲ آبان ۹۵ , ۱۵:۴۰ ابو اسفنج بلاگفانی
خیر. حدود سه سال طول میکشه مراحل ترک تحصیل!
ای بابا این جوری که دیگه میشه موقع دانشگاه بدرد نمیخوره
الان باید حتما ترک تحصیل کنم:/
شنبه ۲۲ آبان ۹۵ , ۱۵:۴۳ ابو اسفنج بلاگفانی
شما پرسیدین باید چه کارایی انجام بدین؟! من تجربیاتم رو در اختیارتون گذاشتم.
و متاسفانه گمان کنم شما باور کردین حرفامو!
اصولا آدم زود باوریم:/
شنبه ۲۲ آبان ۹۵ , ۱۵:۴۷ ابو اسفنج بلاگفانی
خسته نباشید.
شما فعلا مراحلی رو که گفتم طی کنید. اگر پارتی داشته باشید مدرک ترک تحصیلتون زودتر میرسه به دستتون. بگردید پارتی پیدا کنید.
سلامت باشید:)
یکی که معاون مدرسه باشه که از قضا اشنا باشه و کلی آدم داشته باشه میتونه پارتی باشه؟!
شنبه ۲۲ آبان ۹۵ , ۱۵:۵۴ ابو اسفنج بلاگفانی
شما نیلوفر خانم هستید درسته؟
ولی همینکه تصمیم بگیرید دیگه نرید مدرسه خودش میشه ترک تحصیل.
نیاز به هیچ کاری هم نداره.
بله چطور مگه؟!
خب خوبه پس دردسری نداره 

دالتون من از فردا نمیام تو هم نیا پس
شنبه ۲۲ آبان ۹۵ , ۱۵:۵۷ ابو اسفنج بلاگفانی
هیچی. خواستم یادم بمونه حوصله م سر رفته بود بیام شما رو بذارم سر کار از بیکاری در بیام!
ولی خب ترک تحصیل هیچ سودی به حالتون نداره.
برید مدرسه. مگه شما از بقیه چیتون کمتره؟
بشینین یه خورده درس بخونین و اگر معلم هاتون مسخره بازی در آوردن سعی کنید به سازشون برقصید. چند سال بیشتر نیست. سریع میگذره.
:||||||
یه درصد اصن فک کنید مامان من بزار من ترک تحصیل کنم!
از بس رقصیدم کمرم داغون شده دیگه:/
شنبه ۲۲ آبان ۹۵ , ۱۶:۰۳ ابو اسفنج بلاگفانی
پوکرفیس نشید خواهشا. من این همه مدت شما رو گذاشتم سرکار و متوجه نشدید! کلی هم خندیدم جای شما خالی. دیگه حلال کنید. ابو اسفنجه و شوخی هاش.
مامان ها موجودات نازنینی هستن.
بیشتر تحمل کنین.
هععی خدا :||
بازم خوشحالم موجبات شادیتون رو فراهم کردم:/
خب اینا همش حرفه وگرنه من الان باید بشینیم عین چی درس بخونم و فردا هم مثه همیشه برم مدرسه
شنبه ۲۲ آبان ۹۵ , ۱۶:۰۸ ابو اسفنج بلاگفانی
به نظر من آدم اگه سرش به کار خودش گرم باشه بهتره.
یه نگاه به دور و برتون بندازین. کدوم آدم شروری موفق بوده؟! البته خدایی نکرده نمیخوام بگم شما شرور هستین ها! من منظورم اینه که دست از اذیت کردن اهالی مدرسه بردارین. خدا رو خوش نمیاد.
بیاین بلاگفان بخونین انرژی تونو اینجا خالی کنین! خخخ.
درس خوندن عمل مقدسیه. از دستش ندین.
بیا دالتون تحویل بگیر!
ابو جان دالتون مبالغه میکنه! وگرنه ما کاری به کار کسی نداریم!درسمون هم خوبه نمره هامون بالاس فقط خسته شدیم همین
شنبه ۲۲ آبان ۹۵ , ۱۶:۲۳ ابو اسفنج بلاگفانی
خستگی در کنین.
دمنوش به لیمو هم به شدت پیشنهاد میکنم. فوق العاده است.
ما هم 12 سال مثل مرد رفتیم مدرسه.
ککمون هم نگزید. خسته هم نشدیم.
به من ثابت کنین که چیزی از بقیه کم ندارین.
فرصت خستگی در کردن نیست اصن
اگه مدرسه ی ما بودین حتما خسته می شدین
اولا که معلومه کم ندارم!
دوما هم حتما بهتون ثابت میکنم!
شنبه ۲۲ آبان ۹۵ , ۱۶:۳۷ ابو اسفنج بلاگفانی
ببینیم و تعریف کنیم.
ما هم تو بد مدرسه ای نبودیم!
متاسفانه من همیشه شاگرد اول بودم. خیلی هم درس میخوندم.
به قول شما وقت نمیکردم.
ولی خب، یه کم که دقت میکنم میبینم میشده خستگی در کنم ولی نخواستم.
هم میبینیم هم تعریف میکنیم!
شاید!
البته میدونید درس خوندن خیلی خوبه و منم دوستش دارم ولی خب....
شنبه ۲۲ آبان ۹۵ , ۱۶:۴۸ ابو اسفنج بلاگفانی
ولی خب نداره.
درس خوندن خوبه و شما دوسش دارین. همین کافیه.

آره خب همین کافیه:)))
حالا که زود میرید سرکار باید خدمتتون بگم که سیکل رو زوری هم که شده باید بگیرید، سیکل هم پایان همین نهمه :دی
قبلا که اینجوریا بود :دی
حالا فعلا به ابو اسفنج قراره ثابت کنم که چیزی از بقیه کم ندارم تا بعد ببینم که چی میشه
امیدوارم برای فیزیک و ریاضی اونقد استاد خوبی داشته باشین که با فرمولها هم کنار بیاین. من خیلی دیر متوجه شدم که چقدر جالبه.
ریاضی مون واقعا معرکه هستش
فیزیک هم خوبه 
شنبه ۲۲ آبان ۹۵ , ۲۳:۴۷ علیرضا علیرضا

سلام.این سایت تبادل بازدید کنندست.سایت خیلی خوبیه.
هر روز حد اقل 60 تا بازدید کننده میفرسته برات.خیلی خوبه.اگه میخوای بازدید کنندهات و رتبه ی سایتت بهنر بشه حتما ازش استفاده کن.خودمم استفاده میکنم.
http://bazdid.top/ref/2018.html

فک نکنم بهش نیازی داشته باشم:|
یه راه حلِ خوب اینه که از خودت فرمول در بیاری برگه خالی نمونه ... حالا شانسی دیدی چند تاشم درست در اومد :|
من تمام زندگی ام امتحانای فیزیکو اینجوری پاس کردم ...
بعد دبیر هم همین شکلی شانسی بهت یه نمره خوشگل میده://
:||
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan