استاد خیال

جواب بدین

خب از اونجایی که من الان اون بخش کنجکاوم فعال شده و منم قصد ندارم که سرکوبش کنم و به جاش میخوام بهش بها بدم بزارم فضولیش رو بکنه :)

خب من یه سری سوال میپرسم و شماها هم به هرکدوم خواستین جواب بدین :)

(درسته گفتم خواستین ولی این جمله بالا تو فرهنگ من ینی باید به همه جواب بدین فقط یکم مودبانه ترشه :/ )


1.چرا وبلاگ زدین؟

2.از بین اطرافیانتون (دوست،فامیل،خانواده و...) کیا میدونن که وبلاگ دارین؟ و کدوماشون آدرس رو هم میدونن ؟

3.چند سالتونه ؟

4.اگه دانشجو هستین چه رشته ای ؟

5.اصالتا کجایی هستین؟

6.اگه فوتبالی هستین طرفدار چه تیمی هستین؟ یه تیم ایرانی و یه تیم هم از لیگای خارجی 

7.چه غذایی رو دوست دارین و چه غذایی رو دوست ندارین؟

8.چه ورزشی رو بیشتر دوست دارین؟ چه ورزشی رو حرفه ای دنبال میکنید؟

9.تعداد مهمترین آدمای زندگیتون ؟ اگه خواستین نام ببرین .

10.متولد چه ماهی هستین؟

11.تصورتون از من رو اگه میتونید بگید :) همینطور هم هر گونه انتقادی پذیرفته میشود :))

بسه دیگه زیاد شد حالا همینا رو فعلا جواب بدین 


اول از همه هم خودم جواب میدم تا شما هم جواب بدین 

1.دلیل خاصی نبود. از فضای بیان و آدماش خوشم اومد و خواستم خودمم یکی از اون آدما باشم :)

2.تمام دوستام میدونن. دالتون فقط 

3.کمتر از یک ماه دیگه 15سالم میشه 

4.____

5.مادر و پدرم و خودم همه تهران ولی مادربزرگ پدربزگام ماله شهر طبس هستن 

6.ایرانی ها که به درد نمیخورن ولی خب پرسپولیس باز از استقلال بهتره 

خارجی هم بارسلونا ^___^

7.پیتزا و مرغ رو دوست دارم و از فسنجون هم به شدت بدم میاد 

8.فوتبال^___^ و بدمینتون و هندبال و فوتبال و بدمینتون رو حرفه ای دنبال میکنم 

9.نمیدونم آدم مهمی اصن هست یا نه 

10.بهمن ^___^


پ.ن: این فضولی ها همش اثر بیکاری و درس نداشتنه ها :///

1- نمیدونم واقعا! شاید سه سال پیش که شروع کردم دنبال یه فضای خصوصی بودم اما الآن نمیدونم چرا دارم ادامه میدم :|
2- 80 درصد اطرافیانم میدونن وبلاگ دارم اما هیچکس ادرس نداره
3- 19
4- حسابداری
5- خراسانی
6- فوتبالی نیستم ولی بارسلونا رو دوست دارم
7- قورمه سبزی عشقه! و هیچ غذایی نیست دوست نداشته باشم :دی
8- ورزش حرفه ای که نمی کنم ولی پینگ پنگ و بسکتبال رو دوست دارم
9- زیادن! تقریبا هر آدمی که بشناسم برام مهمه
10- :|
11- :/
2.بعد ازت نمیخوان که آدرس رو بدی بهشون ؟!! 
6.اصن بارسا معرکه‌س ^___^ به سلیقت آفرین میگم 
7.اصلا هم خوب نیس :/ به جاش من خیلی بد غذام ://
9.شاید منظورم رو بد رسوندم منظورم اینه که خب اینکه حتما تو زندگیت باشه برات مهمه مثلا نباشه یه چیزی کمه یه چیزی تو این مایه ها 
10. خب بگو متولد چه ماهی هستی !مگه چیه ؟
11. الان این :/ تصورتاز منه؟!! :|||
2- اوایل می پرسیدن ولی الآن دیگه نمی پرسن، میدونن نمی گم :)
6- :)
7- این به اون در :دی
9- آها! از اون نظر! هف هش نفری هستن، خانواده و بعضی دوستان
10- مرداد :| چه اهمیتی داره آخه؟
11- نه هیچ تصوری ندارم :| :)
:)))
مگه بقیش اهمیتی داشت ؟ اینم مثه بقیه بود 
چون سوالا زیاد خاص نیستن جواب میدم ببینم فضولیتون! دقیقاً چه فایده‌ای داره! والا!
1- اولاً چون عشقم کشید:دی دوماً برای نوشتن روزنوشت‌ها و سیاسی‌نوشته‌ها
2- یکی از رفیقام آدرسم رو داره که البته ناخواسته آدرسم رو فهمید؛ ولی سر نمیزنه! دیگه کسی آدرسم رو نداره! ولی داداشم میدونه وبلاگ داشتن رو.
3- 16 :| 
4- -
5- گیلانی 
6- فوتبالی نیستم! ولی استقلال بهتره که :دی
7- چجوری از فسنجون بدتون میاد؟!‌ :دی از قیمه بدم میاد تقریباً :دی
8- پیاده‌روی رو به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کنم :دی
9- -
10- الان ماه تولد گفتنش به چه دردی می‌خوره؟! :/ مهر! 
11- :||| چه تصوری میتونم داشته باشم مثلاً؟! "یه دخترِ لوس و جیغ‌جیغو" خوبه؟! :دی

برای رفع بیکاری 
همه چی که نباید دلیل داسته باشه ://
2.از کجا معلوم که سر نمیزنه شاید میبینه ولی به روتون نمیاره 
6.از اعضای تیم استقلال خوشم نمیاد ://
7.خب من اگه دلیلم رو بگم شما هم دیگه لب نمیزنید بهش :/
9.:|
10.مگه بقیش به دردی میخورد ؟! 
11.کاملا درسته ولی دیگه جلو همه که این شکلی نیستم :/ توی جمع های خودمونی اینجوری هستم 
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۱۱:۴۱ جوانکی تبعیدی
سلام
گرچه سوالهای زیادی بود ولی اینم پاسخها:
١_زیرا چون برای اینکه...
٢_همه ی جهان..اما این وبلاگ رو هیچ کس..
٣_نمیگم..!!!!!!
۴_رشته ی فضولی..
۵_اونجا
۶_تیم فقط تیم های اون ور آب مث تیم محله ما
٧_غذا باشه،کوفت باشه
گرچه قرمه سبزی و قیمه و تیلیت جای خودشون رو دارن.
٨_کوه نوردی.
حرفه ای ورزش روی اعصاب دیگران دویدن رو چندسالی هست دنبال میکنم.
٩_پنج تایی میشن
١٠_شلغم(خخخخ)
١١_یه فضول البته از نوع ..خون!!!
سلام :)
1.عجب دلیلی :/
7.نه دیگه هرچیزی رو هم نمیشه خورد انصافا :/
8.شما میخوای اصن این ورزش رو بزار کنار 
10. تا جایی که میدونم ماه شلغم نداریم :/ 
11. : دی.   :))
اما خیلی همه رو پیچونده بودینا :/
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۱۱:۵۴ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
1.فضای راحت...
2.هیچکس نمیدونه...
3. متولد 80...15 تموم کردم 
4.دانشجو نیسم ولی اگه خدا قبول کنه یا ریاضی محض یا فیزیک هسته ای میخوام میخونم...
5.اصالتا باکویی ام...
6. اینوری پرسپولیس...اونوری رئال
7.ماکارانی :) همبرگر:)......از کله پاچه هم بدم میاد...
8.والیبال و پارکور :)....پارکور رو دارم میآموزم به صورت حرفه ای :)
9. ندارم :)
10. تیر
11. -
4.چه جالب منم این دو تا رشته رو دوست دارم ^_^ 
6.نوچ نوچ نوچ بدسلیقه :// 
7.همبر خوبه ولی ماکارونی نوچ 
8.پارکور خیلی معرکه س ^___^ امیدوارم توش موفق بشی :)

(-: 1: از بیکاری...
2: همه میدونن اکثریتم ادرس دارن...
3:
برات مهم نیس بخونن یا مثلا باعث نشده خودسانسوری بکنی ؟! 
ادامش پ چی شد ؟!
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۱۳:۴۸ 💖 miss fatemeh 💖
1-همیشه از وبلاگنویسی خوشم میومد.ولی بیشترین انگیزم بخاطر گذاشتن داستان هان بوده و اولین بار توی وبلاگ یکی از دوستام توی بلاگفا عضو شدم
2-خواهرم-دوستام-پسرعمو هام-یکی از فامیلا-دختر داییم/به مامان بابام نگفتم!
3-دوماه دیگه 13
4-نیستم ولی ایشاالله تجربی
5-مشهدی ^^
6-پرسپولیس و رئال
7-تعداد خیلی کمی از غذاها هستن که من دوسشون ندارم!ولی اصلی ترینش قورمه سبزی و فست فود هاست و از لبو به شدتتتتتت بدم میاد!
8-جواب نمیدم :/
9-تعدادشو نمیدونم ولی خانواده و دوستام برای خیلی مهمن
10-اسفند (با افتخار!)
11-موهای قهوه ای و چشم های سبز-لاغر و معمولا با لباسای شاد و پر انرژی-شاد و شیطون با رفتارای بچگانه-ذهن خلاق-لبخندای شیرین :)
2.منم مامان بابام نمیدونن 
3.پیشاپیش مبارک باشه :)
6.از تو توقع نداشتم :/
7.الان ینی فست فود دوست نداری ؟!!o___O منم لبو دوس ندارم :/
11.تا یه حد زیادی درست گفتی :) 
حالا چرا چشمای سبز ؟!
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۱۳:۵۰ 💖 miss fatemeh 💖
راستی هیشکی آدرس نداره و نخواسته البته
کاملا معلومه اطرافیانت فضول نیستن 
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۱۴:۰۲ یا فاطمة الزهراء
1. چون برام از نوشتن رو کاغذ راحت تره و گاهی لازم دارم بنویسم یه مزیت دیگه اش هم اینکه در مواقع لزوم میشه مشورت گرفت از خوانندگان و خب دفتر خاطرات این مزیت رو نداره
2. عمه ام میدونه آدرسم داره ولی نمیخونه ‌
3. 22
4. دانشجو نیستم الان
5. اصالتا ترک تبریز
6. فوتبالی نیستم اما جام جهانی رو دوست دارم و بعد ایران طرفدار آلمان و اسپانیام
7. جز سیرابی همه چی رو دوست دارم سیرابیم تو آش دوست دارم میخورم 
8. شنا، حرفه ای هیچی ولی شنا و دوچرخه سواری رو از بچگی انجام میدادم 
9. خیلی زیادن ولی مهم ترین فرد زندگیم اول بابامه بعد خودم بعد عمه ام بعد مادرم البته از وقتی مادربزرگ و پدربزرگم فوت شدن یکم تغییر کرده این فهرست و گرنه اونا از بابامم تو اولویت تر بودن اولویت اولم بابابزرگم بود
10. مرداد 
11. یه دختر ریزه میزه و شاد
1.میشه گفت بعد از اینکه همینجوری وب رو زدم به این نتایج هم رسیدم 
2.از کجا مطمئنی؟
3.چرا فکر میکردم باید بزرگتر باشی ؟!
6.وااای آلمان معرکه‌س ^__^
7.چه خوش غذا :) من سر سفره ای که سیرابی و کله پاچی و از این جور چیزا بداشه اصن نمیشینم :/ 
8.شنا رو دوست دارم ولی حرفه ای هیچوقت نتونستم دنبالش کنم 
9.ایشالله خدا برات نگهشون داره :) و همچنین بابابزرگ و مادربزرگت رو هم خدا بیامرزه 
11.^____^

دیدم اصرار میکنی شرکت میکنم ^^

اولا که هار هار ازت بزرگترم ^^

1.کلا ادم پر حرفی هستم :/ هیشکیم حاضر نیست بهشون گوش کنه...

2.نه اصلا فقط یکی از دوستای صمیمیم

3.نیگم ^^

4. =/

5. نیگم اینم ^^

6. رئال ^^

7.عاشق هر غذایی هستم که پنیر پیتزا توشه و از هر غذایی که توش پیاز داره متنفرم

8.والیبال

9. خیلین... یه منظومه عظیم

10.دی ^^

11.باحال 




:/
1.منم خیلی پر حرفم و همش در حال خوردن مخ دوستام و خانواده هستم :دی
3.دختر گلم شما هنو زیر هیژده سالته لازم نیس اشوه ... بیای :/  
4.باز که دهنت کج شد ://
5. به قول مامی ایییییش :/
6.حرفامو تو اون پست بهت زدم دیگه فک نکنم نیاز به تکرارش باشه 
7.پنیر پیتزا^__^
10. پس تولدت یا پیشاپیش یا پساپس مبارک :)
11.^__^
1 . خیلی اطفاقی :) کلا وبلاگ داشتن من داستانی طولانی و سره دراز داره از 12 سالگی پا کار بودم : )

2 . نه کسی میدونه نه کسی آدرس داره 

3 . 17

4 . 

5. بوشهر 

6 . یووه و پرسپولیس و شاهین بوشهر

7.

8. بسکتبال

9.

10. آذر 

3.چرا فک میکردم باید بیشتر باشه ؟!(آیکون تفکر )
قشنگ یکی در میون جواب دادیا !
1.جهت خالی شدن!

2.هیچ کی... کاملا ناشناس

3.زایع عسد

4.-
5. فاز این سوال:/
6.-
7.خیلی زیادن:/ همه چی دوس ندارم ب جز معدود دوستداشتنی ها
8.-
9.خاهران.دوستان.برادر.مامان بابا
10.به!من!^^
11.کلی درسخون!:/
3.چرا ؟
5.مثه بقیه سوالاست فازش 
10.ایول ^_^
11.نبابا 

سلام

چون فقط خواننده م فقط به آخری جواب میدم(با خوندن همه پست ها)

تصورات ظاهری:

دو تا تصور دارم.

1) پستای مربوط به مدرسه و کلاس و ... : یه دختری که ته کلاس نشسته و لم داده به دیوار(صندلیش به دیوار چسبیده) و سمت راستش رفیقشه و با هم حرف میزنن، حوصله هم نداره خیلی. زاویه دوربین از بالاست

2) پستای متفرقه: دختری که قدش کوتاهه و لاغره، چادر مشکی سرشه داره تو فضای نامعلومی به سمت چپ حرکت میکنه :))

تصورات اخلاقی:

مهربان، مثبت اندیش، با روحیه، پر انرژی، خودآگاه(!)، درگیر با احساسات نوجوانی

البته تصوراتم خیلی مثبت تر از اینا بود جمله آخر پست قبلی یه کم به همش ریخت. به بقیه پست هات نمیخورد این جمله.
ینی همه ی پستام رو از اول تا الان خوندی ؟!
میگم کارگردانی چیزی هستی که تصوراتت رو اینجوری گفتی ؟ 
1.:))))
2.^__^

:))))))))
میگم میشه تصوراتت رو قبل از اون پست رو هم بهم بگی ؟ دلم میخواد بدونم 

شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۱۸:۲۰ 💖 miss fatemeh 💖
3-خیلی مرسی😊
6-بارسا و رئال برام یکین ولی کریستین رو خیلی دوس دارم و از مسی بدم میاد(لازم به ذکره زیاد اهل فوتبال نیستم :|)
7-چرا چرا اتفاقا عاشقشم!میگم غذاهای کمی هستن که من دوسشون ندارم و کلا بقیه رو دوس دارم!!
11-خواستم خیالی باشی خب =)
6.اصن نا امیدم کردی :///
7.اها
11.:)))
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۱۸:۵۵ هَپَر هَــســتــَم
1:چون عاشق نوشتنم
2:فقط یکی از دوستام که به واسطه ی اون من اومدم اینجا اوایلشم زیاد توی وبم نمینوشتم فقط مطالب بقیه رو میخوندم
3: یک ماه دیگه میشه 20سالم:)
4:دانشجوام رشته نرم افزار
5: اصالتا کُرد هستم شهرمم یکی از شهرهای کُرد نشینه
6:اوووو فوتبال چی چی هس بنظرم مسخره اس چنتا آدم تویه زمین همش میدون دنبال یه توپ:/
7:غذایی که دوست دارم کبابه با خورش خلال و قورمه سبزی
و از آبگوشت کله پاچه و کشمش پلو متنفرم :///
8:عاشق دویدن و کلا ورزش های هوازی هستم ولی حرفه ورزشیم ورزش اسپینینگه و البته رقص:)))

9:شش  نفر مامانم بابام خواهرام و برادرم
10‌:بهــــمن 😍
11:بسیار جالب انگیزی و بهت میاد دختر حاضر جواب رک گو و  باحال باشی :)))))

6.وااای اصن وقتی بازی میکنی انگار یه دنیای دیگه ست خیییلی خوبه ^___^
7. خورش خلال ^___^ منم از کشمش بدم میاد 
8.چه جالب :)
10.خدا برات نگهشون داره :)
11. ^___^
1- بیشتر بخاطر دل خودم. اینکه با نوشتن آروم میشم.
2- کسی نمیدونه و کسی آدرس هم نداره.
3- دهه سوم زندگی. دیگه دقیقش رو نمیگم :-)
4- نیستم.
5- شهر کرمانشاه.
6- فوتبال؟ اَه اَه
7- دُلمه دوست دارم و از چی بدم میاد؟ آها حلیم بادمجون.
8- هیچ ورزشی :-))
9- سه تا. فقط خواهرهام.
10- اردیبهشت.
11- مدت زیادی نیست میام اینجا. به همین دلیل زیاد شناخت ندارم. آدم ها خیلی پیچیده هستن.
3.الان یه سوال توی دهه سومین ینی بیشتر از بیست یا گذروندین دهه سوم رو بیشتر سی هستین 
6.واقعا ؟!o______O
8.ورزش خوبه ها 
9.خدا براتون نگهشون داره :)
11.پس بعدا حالا میپرسم 
اما فک کنم من زیاد آدم پیچیده ای نیستم یه جورایی خیلی برای همه رو هستم
یهویی الان نخوندم، از همون اول میخوندم. از همون dreamergirl
کارگردانم کجا بود؟! :)

نه، نمیگم که پر رو نشی :)) شوخی کردم همینا بود فقط با شدت بیشتر.. خوش قلب و باایمانم بود، البته الانم هستا یادم رفت بنویسم فقط
+یه دوست مجازی داشتم تو یه فروم، که حرفاش و کاراش کاملا شبیه خودت بود.. عالی بود این آدم. شاید بگم تو مدت یک سال و چقدر پست گذاشتن و پیام گذاشتن حتی یه نقطه منفی کوچک هم توش ندیدم. 7 ماه پیش با مدیر اون سایت به مشکل خورد و از سایت رفت. من که آنلاین نبودم پیام داد خدافظی کرد و رفت دیگه هم برنگشت، راه ارتباطی هم نذاشت :(( تو تصورم شبیه اون بودی. البته هنوزم هستی.
احساسی شد عذر خواهم
چه باحاله یکی از اول مخاطبت باشه ها ^___^ واهاهاهای 
البته لازم ذکر کنم که خیلی آدم صبوری هستی تونستی تحملم کنیا -__^
من پررو هستم لازم نیس جلو گیری کنی :دی
+توی مدرسه هم چند نفری بودن مثلا گفتن تو خیلی شبیه فلان دوستمی و اصن کپی اون میمونه همه کارات و... 
خیییلی بده بی خبری اصن افتضاحه :///
ینی چی برادر/خواهر من اشک درمیاری بعد میگی ببخشید 
الکی مثلا من احساسی شدم اشکم در اومد 
مگه چیکار کردی که صبور باشم؟! نه آقا دوس داشتم که میخوندم :)
یه ویژگی جدیدم رفت تو ذهنم، پررو :)
خب حالا که روشن شدم پس بذار اینم بگم! چند روز پیش یه عکس دیدم گفتم شاید برات جالب باشه:
yon.ir/u42g
به این جور عکسا میگن shower-thoughts. فکرایی که موقع دوش گرفتن تو سر آدم میاد. دیدی چقدر آدم مغزش اونجا فعال میشه که!
محض احتیاط ترجمه ش میکنم. "کاش ما این توانایی رو داشتیم که همزمان با آدمای دیگه خیالبافی کنیم(خواب بینیم) مثل خواب چندنفره"
:)))
نه واقعا خیلی صبوری که تا الان خاموش بودی هیچی نمیگفتیا !
خیال بافی رو میشه ولی خواب رو فک نکنم 
مثلا من با دوستام خییییلی میشینیم خیال پردازی میکنیم مثه همون قضیه خونه مجردی که هر کدوم یه تیکه از خیال رو کامل میکردیم و کلی چیزای دیگه که خب ...
خیال بافی یه چیز معرکه‌س ^_____^ 
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۲۲:۰۷ دالتون وارِن
1.من بعضی وقتا که باید به چندتا چیز فکر کنم (باهم!)سرم سوت میکشه!برای جلوگیری از منفجر شدن مغزم در اون لحظات!یه جورایی وبلاگ حکم چرکنویس برام داره!پاکنویس این چکنویس هم میشه زندگیم!اسم وبلاگهای اولیه ی عمرم(!)هم چرکنویسهای یک دیوانه بود!که به قرین رحمت پیوست!
2.خب برام مهم نیست کسی داشته باشه یانه؟چون من این حرفارو جلو خودشونم میزنم پس میشه گفت خیلیا میدونن که وبلاگ دارم!ولی فکر نکنم خیلیا آدرسمو داشته باشن!
3.یکسریا میگن 14 یکسریاهم میگن15 ولی از نظر خودم هنوز تو 5 سالگی جا موندم://
4.-
5.خب من بابابزرگم ابیانه بدنیا اومده(نزدیکای اصفهان)ولی بابا و مامانم تهران!من خودم ترجیح میدادم اونجایی بودم تا اینجایی:دی
6.ایران؟فوتبال؟
طرفدار بارسلوناام!ولی معمولا زمان مسابقه هاشو یادم میره یا اصلا نمیدونم!
7.من از اکثر غذاها بدم میاد!!دم بدغذایی ام!ولی هرچی ساندویچی باشه میخورم:دی(ترجیحا بدون گوجه!)
8.بسکتبال-بسکتبال
9.زندگی من در کل آدم مهمی نداره://والا://
10.فروردین://وسط عید://همه هم یادشون میره تولدمو!
11.سیب زمینی مهربون!
7.ساندویچ :دی اونم اولویه :) گرفتی منظورمو ؟! -__^
11. پشت اون سیب زمینی کلی حرف خوابیدس میدونم :)
يكشنبه ۱۹ دی ۹۵ , ۰۰:۰۸ روح‌الله (در دستان لرزان باد)
منم جوابتو میدم دلت نشکنه:
۱- دوست داشتم
۲- احدالناسی خبر نداره
۳- -----
۴- -----
۵- مشهد به دنیا اومدم و زندگی می‌کنم. اصالتا هم همون طرفا
۶- فوتبالی نیستم
۷- قرمه سبزی سلطانه حقیقتاً
۸- بسکتبال خوبه
۹- یه سری فیلسوف و نویسنده :)
۱۰- بهمن. هشتِ بهمن
۱۱- یه دختر شاد و شوخ و شنگ. پر از حس لطیف دخترانه که دنیاش با دنیای من فرسنگ‌ها فاصله داره...
مرسی که دلم رو نشکوندی ^_^
5.مشهد خیلی خوبه ^___^
6.واقعا o__O؟! چرا ؟!
7.نخیرم اصلا هم خوب نیس ://
9.چه باحال :)
10.وااای بهمن اصن خیلی خوبه:) بهمنی ها هم همه ماه‌ن ^__^ من چهار روز ازت بزرگترم :دی
11.:)))
چیم به یه 17 ساله نمیخوره : )

نمیدونم :/ 
همینجوری فکر میکردم باید بزرگتر باشی 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan