استاد خیال

100روز گذشت ...

1.دوست گراممان نیکی تازه زنگ زده میگه برا هنر چی کار باید بکنیم :||| 
بعد از کلی حرف برگشته میگه من که فقط یه دونه کاغذ A3دارم 
و من پشت گوشی :|||||||| 
ینی بیخیالی رو به اوج رسونده این بشر :/ 

2.چرا من قهر کردن بلد نیستم ؟! هان ؟! چرا بلد نیستم تا الان با مامان بابام قهر کنم! کلی از دستشون ناراحت و عصبانیم ولی خب چرا قهر نمیکنم باهاشون رو خودم هم نمیدونم :/ 

3.عاخ راستی وبلاگم 100روزه شد ^___^ واهاهاهاهای 
البته باید بگم که خودم اصلا حواسم نبود و رضا بهم گفت :دی 
میدونم خودم که زیادی چرت و پرت نوشتم توی این صد روزی که وبلاگ داشتم و ازتون معذرت میخوام ولی باید بگم که با عرض معذرت من همچنان به چرت و پرت نوشتنم ادامه خواهم داد :دی 

4.ساختمون روبه روییمون مثه اینکه تولدی مهمونی ای جیزیه بعد آهنگ گذاشته اونم چه آهنگ های خز و داغانی :/ 
خب دادا یه چیز خوب بزار ما هم مستفیض شیم به جای اینکه گوشمون رو بگیریم 
مرسی اه 


5.خب اینم عکسای هنرنمایی های من :)
خیلیم خوبن ^_^ خیلیم قشنگن ^__^ هیچ اعتراضی هم وارد نیس -__-











صد روزگی وبتون مبارک. شیرینی، نقلی، جشنی سروری چیزی.
اون مشت ها که کشیدید قشنگن.
مرسی ^__^ 
همون میز آخر سمت چپ روش پر انواع شیرینیا ست 
تعارف نکنید هر چی دلتون میخواد بخورید :دی

واقعا ؟! ^_^
جمعه ۱ بهمن ۹۵ , ۲۲:۱۵ پرتقالِ دیوانه
صد روزگی وب مبارک :)))))))
منم قهر کردن بلد نیستم :|

عالی بودن نقاشیات ایول
من اصلا بلد نیستم نقاشی کنم :|
ممنون :) 
یه سری وقتا لازمه آدم قهر کنه 

^__^ 
لازم به ذکره که تمام برگا و دستا رو از روی نقاشیای توی نت کشیدم :دی
هَپی مای واهاهای ^^ *.* 😍 انشالله هزاروشونصید قرنیش ^^
ممنون ^___^ واهاهاهای 
ولی من یکی که بیشتر از 60 سال عمر نمیخوام بکنم به نظرت اگه به بچه ها و نوه هام بدمش میتونن تا هزار و شونصد قرنیش نگهش دارن ؟! 
منم بلد نیستم قهر کنم.اه:/
باید یکی رو پیدا کنم بیاد بهمون یاد بده :/
نیلو،پاور کودکیاری(:/)رو میاری خودت یا برام میفرستی که من بیارم؟
آخ بهش گفتم فلشش رو بده گفت نمیدم :/ مسخره ://
الان میریزم تو گوشی میفرستم برات تا یه نیم ساعت دیگه 
قهر نکن. قهر کردن کار دختراس 
قهر که نکردم 
فک کنم من دخترهستما :/
هومممممممم قشنگ بودن :))))
قهر نکن باهاشون اینجوری بهتره -_^
عه عهههههههههه عهههههههههههههههههه!!!
من چرا نمیدونستم وبم چند روزشه؟؟؟
106 روزشه بچم ^__^
خوب شد گفتی :دی
مرسی ^__^ 
یه وقتایی لازمه -__- 
تو اوضاعت دیگه خیلی خرابه 
عخخخخی بچه‌ت شش روز بزرگتر از ماله منه :دی
باو ی پا نقاشی ک.یاد دوران مدرسه بخیر
منم 98 ام...دو روز جوون ترم ازت خخ

به خودم امیدوار شدم ^_^ 
دو روز بچه تری نه جوون تر :دی 
صد روزگی وبلاگت مبارک ^_^ روزا چ زود میگذره
2. بسیار بسیار بسیار کار خوبی میکنی ک قهر نمیکنی با مامان بابات که این حیله شیطان باشد
5. خیلی هم خوبه، از سر هنر هم زیاده این وقتی ک گذاشتی :)
مرسی ^__^ 
2.یه سری وقتا لازمه که آدم نشون بده ازشون ناراحته 
5.معلومه که از سرشم زیادیه :/ نصف روزم الکی رفت :///
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan