استاد خیال

گلوم گرفت :دی

1.واااااااااای جییییییییغ مترسک برگشت هوااااااااار^_______^

2.وااااااااااااااااااااای من از هنر بدددددددم میییاااااااد اه -_____- 

برای فردا کلی کار هنری باید انجام بِدم اه من نمیییییییخواااااااام -__-

3. احساس یه پرنده ای رو میکنم که کردنش توی قفس 

آخر سر در آرزوی کمی آزادی میمیرم :/

4.به نظرتون من خیلی پرروام که به همه گفتم تا برا تولدم چی بهم بدن ؟!؟!


قشنگی های دیروز رو میخواستم بنویسم ولی به خاطر این اتفاقا دلم نیومد 


قشنگی های دیروز 

1.کلاس فیزیک ^__^ هوااار 

2.کلاس ریاضی ^__^ 

3.کنار هم بودنمون 

4.واااااای جییییغ تشخیص شون اشتباه بود و سرطان نداره ^__^ واهاهاهای

5.بازم بود ولی اینجا نمینویسم :)


قشنگی های امروز 

1.شیمی 

2.مهمونی 

3.واااااااااااااای کادومو درست کرده جییییییییغ هوااااااااار ^_____^ 

4.بازگشت مترسک ^___^ واهاهاهاهای

5.کتاب عربی پیدا شد :)

6.وبلاگم 100 روزه شد ^__^ واهاهاهای 

فعلا همینا :)

میخواستم صدا سرفه بنویسم هرچی فکر میکنم نمیدونم چی بنویسم :/ 

الان شما خودتون فرض کنید من بعد از این هواار هایی که زدم صدام گرفته دارم سرفه میکنم 

پست قبلی گفتیم و گفتیم و حالا هم مثه همیشه میزاریمش تو صندوق تا دفعه بعد


4. عاره! خیلی :))))
4. ^___^ 
خب بهتره خودم بگم تا چیزی رو که لازم دارم برام بخرن به جای اینکه چیزی بخرن که نیاز ندارم :دی 
در صمن کارشون رو راحت کردم دیگه لازم نیس هی فک کنن که برام چی بخرن :دی
3. منم همینطور اه :/
4. بدجور :))
3.هععععی 
4.به جواب کامنت قبل رجوع شود :)
چه خوب :-)
کار هنری؟

چی چه خوب ؟! 
منظورم طراحی و ایناست 
حقا که جیغ‌جیغو هستین :دی
^____^
 اصن جیغ زدن خیلیم خوبه :دی
هرچقدم هوار بکشی به عربده های من نمیرسه.
شک نکن که میرسه -___^ 
صدروزه شدن وبلاگت مبارک :)
عه واقعا صد روزه شدم ؟! O___o 
وااااااااای بازم هواااااار جییییییییییغ ^____^ 
((-:اروم باش فرزندم
نمیشود مادرجان :دی 
4. نه بابا، تو کلا راحت باش :)
این جیغا تو واقعیت هم زده شده؟! واسه مامان بابات گوش گیر بگیر حتما :)
آفرین :) معلومه خیلی فهمیده ای -__^
نه بابا اصلا! حتی خفیفش رو هم نکیشدم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan