استاد خیال

قشنگی + تولد

قشنگی های امرز :)

1.چت کردن با یه رفیق بعد مدتها :))

2.فوتبال 120رو دیدم :)

3.صبونه خامه شکلاتی خوردم ^__^ واهاهاهای 

4.بیرون رفتن 

5.دیدن یه نی نی خوشگل و حرف زدن باهاش 

6.تنهایی 

7.انجام دادن کار های عقب مونده 

8.برای خودم بودم :)


+خب دیروز تولد میوه ای بود که جزو میوه های مورد علاقه من هستش 

این میوه بیان 18سالش تموم شده و روز به روز هم داره بزرگتر میشه 

پرتقال دیواننه و نارنجی بیان تولدت مبارک :)

همچنین دیروز تولد یکی دیگه هم بود که تولد اونم مبارک باشه :) 

و تولد یکی از بچه های مدرسه هم بود و تولد گرفته بود آن هم نه در خانه بلکه تالار و ما نیز دلمان نخواست و نرفتیم :| ولی خب تولدش مبارک باشه :) 

همچنین فردا هم تولد یه کهکشان توی بیان هست و اون کهکشان کسی نیس جز آندرومدا ... دختر کهکشانی بیان تولدت مبارک :) 

و فردا تولد قد بلند ترین نهم مدسه و کلا دانش آموز مدرسه هست که از قضا دوست اینجانب میباشد و دختر باحالی نیز میباشد که خب تولدش مبارک باشه :)

تولد همتون از دم خیییلی خیییلی مبارک باشه :))))


اینکه من امروز که نه دیروزه و نه فردا که بخواد تولد این افراد باشه تا تبریک بگم هم به خودم مربوطه :/ اصن دلم خواست توی بین التولدین تبریک بگم :/ 

تنهایی:/
خوبه؟:دی
آره من دوست دارم توی خونه تنها باشم :)
:/
چرا ؟! :/ 
تولد همه مبارک باشه :)
ممنون :)
جمعه ۲۴ دی ۹۵ , ۲۱:۳۲ پرتقالِ دیوانه
دیوونه ایا :))))))
مرسییییی 😍❤😍❤
کیلو کیلو تنکیو 😁😍
میوه بیان :دیییی

شاگردیتون رو میفرماییم استاد 😉
خواهش قابلی نداشت 😊😊
چه تولد در تولدی بوده.
مبارک همشون باشه.
آره خیلی :دی 
:)
عررررررررربدهههههههههه مررررررسییییییی عزیزدلمممممممم خوشگلللللللل اندرومدااااااااااا اووووووووووو کلیییییی دوست دارممممم❤❤❤❤❤
.
.
.
.
.
آه =|
داداچ آروم باش الان سکته میکنی میوفتی رو دستم بعد مامانت میاد یقه منو میگیره :/ 
:))))


این آه برای چیه ؟! 
صدام گَرِف تَش یهو =|
اها بله :|| 
برو آبجوش بخور:/
جمعه ۲۴ دی ۹۵ , ۲۲:۲۴ دالتون وارِن
تولد درسا محمدیم بود:دی
نمیدونستم :/
خب اینجا سوال پیش میاد که مگه نی نی بلده حرف بزنه؟؟؟
نهایتا دو سه کلمه...

تولدات جمیع مسلمین مبارک
نه خب ولی میخندید یا مثلا وقتی سلام کردم بهش باباش به جاش گفت سلام خاله^__^
:))
عررررررربده نیگا تعداد دنبال کننده هامون مساوین ^^

:))))))
بقول آقای سین تولد جمیع مسلمین مبارک :)) ایشالا هرسال بهتر از سال قبل.. تولد تو تالار میگیرن؟! O_o ما هرسال فقط بانک ملی پیام می داد امسال اونم نداد فکر کنم گرون میشده واسشون حذفش کردن :(
:)))
میگم بانک ‌تو عوض کن شاید یه بانک دیگه بهت پیام بده 
شنبه ۲۵ دی ۹۵ , ۱۳:۵۵ 💖 miss fatemeh 💖
تولد یکای یک شما عزیزان مباررررررررررررررک ^^
تولد دوست ^^
:)))
تولد هم تو رو دوست داره 
شنبه ۲۵ دی ۹۵ , ۱۶:۵۷ مکاترونیک خودرو
تولدت مبارررک بوده باشه:)
دریک روزبایک اعتمادبه نفس فوق العاده
فوق العاده ترین کارهاروانجام دادی
باربکلااا
تولد من نبود تولد یه سری از دوستام بود 
:)))
شنبه ۲۵ دی ۹۵ , ۲۱:۱۵ 💖 miss fatemeh 💖
چقدر دوست دار دارم من :دی
برو حالشو ببر :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan