استاد خیال

خونه مجردی یا کاروانسرا ؟!

امتحان انشا رو اصن درک نمیکنم عاخه آدم توی اون فضای امتحان و استرس و پشت اون نیمکت های سخت چوبی چه چیز قشنگی به مخش میرسه که بخواد بنویسه ها ؟؟

من که هرسال روز قبلش میشینم با استفاده از حس ششم‌ حدس میزنم کدوم موضوع احتمالش زیاده که بیاد بعد همونو مینویسم رو یه برگه و با خودم میبرم و از اونجایی که حس ششم‌م خیییلی قویه هر دفه هم اون موضوع اومده و خدا کنه اینبار هم حدسام درست باشه 

سر امتحان جلوییم هنو برگه نگرفتم من برگشته میگه این سوال چی میشه و کاملا برگشته بود و همینجوری که من مینوشتم اونم مینوشت و قشنگ با من چک کرد :/ 

مراقب اصن تو باغ نبود :|



اصن من خراب این دوستامم که اینقدر هممون توی خیالات هستیم و قراره 10نفری باهم خونه مجردی(البته با این تعداد مجردی که نیس بیشتر شبیه کاروانسرا ست :| )رو  بگیریم بعد تازه تقسیم وظایف رو هم کردیم :دی 

فک کنید 10 نفر دیوونه و شلوغ تو یه خونه زندگی کنن. 

میدونید فکر باحال و خیلی جذابیه ولی مطمئنا فقط دو سه نفرمون مامان باباشون قبول کنن و بقیه قبول نمیکنن و حتی اگه بگیم اونا هم قبول کنن خب ده نفر یکم دیگه زیادیه بعد مثلا طناز (همونی که لواشک درست کرده بود و گفتم کدبانوعه) خب خسته میشه هی هر روز واسه ده نفر غذا درست کنه : دی



اینم قشنگی های امروز 

1.امتحان خیییلی خوب بود :)

2.برای کلاس ریاضی که مونده بودیم توی نمازخونه فرش هاش رو که جمع شده بود نصفه پهن کردیم و راحت دراز کشیدیم و کلی حال داد بعد هم که کلی رویا پردازی و چرت و پرت گفتیم درباره خونه مجردی :دی

3.سر ریاضی هم کلی خوش گذشت و خندیدیم و البته با سوالای حل شده هم کلی حال کردم :)

4.یه فیلم جدید دیدم و قشنگ بود :)

5.تولد مامانمه :)

6.شام پیتزا داریم واهاهای ^___^

فعلا همین :)

((-: گفتی خونه مجردی یاد چندشب پیش افتادم با بچه هاداخل خونه مجردیشمون بودیم همسایشون زنگ زد گزارش داداینجا پارتیه پلیس اژیر کشون اومد("((-: شما جایی برید همسایه هاتون ادم باشن
اره منم بهشون میگفتم اصن ببینید کسی به ده تا دختر خونه میده 
حالا باز برا شما یه بار بوده ما که فک کنم هر روز پارتی باشه از بس زیادیم و هممون هم شلوغیم 
"(((-: درمورد اجاره دادن که میدن...((-: دی: یهو دیدی اصلا هممون باهم دستگیرکردن داخل بازداشتگاه دیدیم همو
آخه من شنیدم به مجرد سخت اجاره میدن 
چه باحال میشه ها : دی 
حالا یکی از بچه ها یه خونه صد متری داره که بابابزرگش میخواد بده بهش و فقط مسئله کوچیکیشه وگرنه مشکل دیگه ای نداره 
خخخخ! امتحان انشا! یادش بخیر، هیچوقت نمره نیاوردم ازین درس :|
+ ما می خواستیم 4 نفره خونه بگیریم پولمون نکشید کنسل شد :(
++ این طرح جدیدی که برا مثبت اندیشی داری جالبه ها :)
اصن درکش نمیکنم :/ 
+ایشالله جمع میکنید میگیرید :)
++آره خیلی خوبه 
خب تو هم سعی کن انجام بدی اگه میتونی 
شما همه اتون استاد خیال و خیالپردازی هستینن :))
فکر کن 10 نفر...میشین 10 تفنگدار 😁
البته ما تو دانشگاهمون 3تا داشتیم که بهشون میگفتن سه نخاله 😂 البته دور از حضور شما :))
آره دیگه یه سری خیال پرداز دور هم جمع شدیم :دی
خخخخ
۶ =\
الان برا پیتزا دهنت این شکلی شد ؟! O___o
کلا من دائم الپوکرم =\
اون واهاهای خیلی باحال بود استفادش میکنم *.*
آره دقت کردم اتفاقا میخواستم بهت بگم 
بچه دهنت اینقد کج باشه همین شکلی میمونه ها از ما گفتن بود 
:دی 
واهاهای ممنان و سپاسگذارم ~.~
بفرما بخاطر گل روی شما‌پوکر نذاشتم جمله بالاییو =\
واهاهای :|خواهش :)
این دومی رو که گذاشتی :| 
ینی اصن نمیتونی نذاری:/ درک میکنم راحت باش :)
خونه مجردیِ ده نفره؟!
به نظرم تعداتون کمه :-))))
میگم که کاروانسراست 
میدونی خوبیش اینه کارا که تقسیم بشه کار کمتری بهت میوفته تازه اصن شاید کاری هم نباشه که بهت بدن 
آره خودمون هم احساس میکنیم کمیم :| حالا شاید یه سه چهار نفر دیگه هم پیدا شدن 
جالبه...
خیلی ها راجع ب رفتن دارن فکر میکنن!!!
شمام ک میخاید برید خونه مجردی!!!
برای ماها در حد همین حرف زدن هستش به عمل نمیرسه 
:)
:))
خونه مجردی با ده تا دیوونه؟!
باید خیلی باحال باشه :)))
تولد مامانت مبـــــارک ^^
آره خییییلی باحاله ^_^
ممنون :)
سه شنبه ۷ دی ۹۵ , ۱۳:۲۶ در دستان لرزان باد (ر.کازیمودوی سابق)
خونه مجردی؟!!
من هم سن شما بودم کم کم بابام میخواست اجازه بده تنهایی برم جیش کنم. الان به کجا رسیدیم؟ ایرانه یا کویته؟!
شما دیگه خیلی دیر بزرگ شدی :/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan