استاد خیال

تند تر لطفا!

خدایا میگم میشه یکم زمان تند تر بگذره ؟!

زیادی داره آروم میگذره خو حوصلم سر رفت :/


:(
چرااا؟؟!!
باو حالا کنار میایم باش ناراحتی نداره :)
خداااااا
چه همه هم دلشون پره 
اصن خودم میرم با خدا مذاکره میکنم زمان تند تر بگذره 
شماها غصه نخورید :)
ما امتحان داریما! تند بگذره وقت کم میاریم برای خوندن :| 
عاغا سرعتش خوبه دستکاری نکن [خطاب به مأمورِ کُند و تُند کننده‌ی زمان :دی]
اتفاقا دقیقا چون امتحان داریم دلم میخواد تند تر بگذره 

آقا گوش نکن شما تندش کن 
مذاکره خوبه :)
خب پس من برم ببینم خدا کی سرش خلوت تره که باهم بشینیم پای مذاکره :دی
کارای موردعلاقتو کنی همچین مث جت‌میره لامصب :\
عاخ عاخ عاخ گفتی :/
ولی خب الان کار مورد علاقه ای به ذهنم نمیرسه که بخوام انجام بدم تا تند بگذره
من خودم ناراحتم! به خاطر شما نیست :/
چراااا ؟!
کمکی از دستم برمیاد؟!
کتاب..موزیک..ادیت عکس و عکس نوشته :\.... درس خوندن :\\\\\\\\\\\نقاشی ..کاردستی..
حال میکنی پیشنهادا رو ؟:\
درس:||
موزیک فعلا نمیشه 
نقاشی و کاردستی هم که تو عمرم انجام ندادم :/ بدم میاد ازش:/

این زمانی که شما میخواید خیلی زود بگذره اسمش جوونیه. دوبار تکرار نمیشه.
حالا این یکی دوهفته بگذره بقیش مهم نیس 
هعـــــــی دقیقا :/
آره :/
حالا نگران نباش قرار شد با خدا حرف بزنم :دی
قربون دستت :|
به جبرئیل سلام برسون :دی
قابل نداشت :)
هم عزرائیل هم جبرئیل سلام رسوندن :دی
میگم میشه رمز پست بالایی رو بدی؟ :)
تو خصوصی فرستادم :)
ببین میتونی دستکاریش کنی خراب شه دیگه کلن جلو نره؟! ^_^
تو همین تایم متوقف شیم یه یکی دوسال دیگه پلی و بزنیم دوباره ادامه بدیم!
میدونی ولی من این کار رو شاید تابستون کردم الان اصن دلم نمیخواد وایسه :/
خوبه:)
پس من تنها کسی نیستم ک باهاش اندکی مشکل دارم:))
:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan