استاد خیال

منتظر یه اتفاق هیجان انگیز

قشنگی های دیروز ^_^ 

1.مسخره بازی سر کلاس فیزیک :دی 

2.همون ماجرا که تعریف کردم در مورد سوال و دبیر ریاضیمون :))))

3.تمرین فوتسال ^_____^ 

4.انتخاب شدنم ^___^واهاهاهاهای 

5.مهمونی 

6.مسخره بازیای پسرعموم سر بازی 

7.خنده هامون سر بازی :)

8.دیدن دوتا دوست بعد از چندین ماه :))

9.کادو گرفتم :)))


*دست دختر عموم روش انگار که سوخته باشه اونجوری شده بود بعد حالا هرچی پرسیدم هی مامانش میپیچوند و جواب نداد :/ 

موندم که مثلا چی شده که دستش اونجوری شده بعد زنموم هم هیچی نمیگه   :((((



+واااای خیلی وقت بود تا 12 ظهر نخوابیده بودم ^__^ ینی از تابستون به بعد دیگه تهش نه و نیم بیدار شده بودم ولی خیییلی حال داد این همه خوابیدم بدون اینکه کسی بگه پاشو (از اثرات نبود مادر گرامه :دی )


×واااااای امروز هم برف اومد ^__^ واهاهاهای 

بعد بیرون که رفته بودیم توی راه که بودیم من شیشه رو دادم پایین و دستم رو بردم بیرون و بدون توجه به اینکه دستم بی حس شده بود همونجور بیرون نگه داشتم ^__^ تا اینکه دیگه پدر گرام گفت "بچه دستتو بیار تو شیشه رو بده بالا سرما میخوری " اما خیییلی حال داد اصن یه حس باحالی بود که نگو ^___^ 


برف

دیگه ببخشید اگه عکسا خوب نیس ... در حین حرکت از پشت شیشه گرفتم :)


÷فروشنده "خب چه مدلی مد نظرتونه بگین تا کمکتون کنم :) "

من "نمیدونم "

فروشنده "خب مثلا اینجوری باشه اونجوری باشه یا نه ... " 

من "نمیدونم خب :/ "

مامانم "باید ببینه چی به دلش میشینه "

خب مامانم راست میگه دیگه

 این چه مدل سوالیه خب :/ من هرچی به دلم بشینه رو میخرم دیگه والا :// 


=کازیمو تولدت خییییییییلی خیییییییلی مبارک باشه ^___^ 

ایشالله به هرچی میخوای برسی :)))

**میدانید من هنوز هم منتظر یه اتفاق هیجان انگیز هستم تا یکم ..‌.


قشنگی های امروز ^_^

1.خوابیدن تا ظهر ^__^

2.بیرون رفتن :)

3.برف ^__^ واهاهاهای

4.داییم تبلتم رو درست کرده ^_^ واهاهای 


#پست قبلی تو میتونی :)

تمرین فوتسال؟تو هم فوتسال دوس؟:)))
آره :) مگه نمیدونستی ؟! 
البته فوتبال بهتره ولی خب چون دخترم فوتسال بهتره برام
ما هم امروز برف داشتیم هرچند کم بود ولی بازم غنیمته.
یعنی دست دختر عموتون چی به سرش اومده؟!
اصن این برفی که اومده اونجا اثر اون دعایی هس که اون دفه براتون کردم :دی 
:'(
جیغغغغغغغ منم برف موخوام ^^
تفلدش مبارک :)))
ای بچه آرومتر :/ 
:)))
منم تو تیم فوتسالم^_^
واااای چه قدر خوب ^__^
دست دختر عموم رو دوست دختر عموم میخوندم هی و میگفتم خاک تو سرم دختر مردم سوووخت😂😂😂😂😂😂
😂😂😂😂😂
سلام
حسرت تا 12 ظهر خوابیدنو هیچوقت نخور، دو روزش خوبه بعدش آدم دپ میشه.. من اصلا آرزوم شده مثل دبیرستان هرروز 7 پا شم.. خیلی خوبه، انگار روز طولانی تر میشه..
/ والا :)   (علامت تقسیم دونقطه ای کجاست تو کیبورد؟!!!!!!)
میگم دست به دعات خوبه دعا کن کار منم درست بشه فردا برم شهرمون [از پنجره ماه را نگاه میکند].. یه هفته بیخود اینجا نگهم داشتن :((  صف کجاست؟ برم ته صف؟
سلام :)
من تمام تابستون رو عین یه جغد سپری کردم :دی  هیچی نشد :/
تقسیم دو نقطه ای :| مگه تقسیم جور دیگه ای هم داریم ؟!
ایشالله که میری 
:))))
آره دیگه الان میخواستم واسه اون قسمت فروشنده هه بنویسم "والا" بعد تقسیم دونقطه ای گذاشته بودی پیدا نکردم رو کیبورد اینو "/" گذاشتم :)
ایشالا
خب علامت تقسیم علامته تقسیمه دیگه :/ 
تقسیم دو نقطه ای چرا میگی ؟! مثلا تقسیم یه نقطه ای داریم ؟! :/
سلاااام.. خوبی؟ :)
بذار روشن گری کنم..
وقتی مورد ها رو به صورت عددی مینویسی، مثلا 1 و 2 و 3 و اینا.. کسی که میخواد نظر بده واسه هر موردی عددشو مینویسه دیگه..
بعد این پستایی که علامت تقسیم و ضربدر و اینا میذاری، این علامتا رو من پیدا نمیکنم تو کیبورد.. به خاطر همین برای پست قبلی به جای علامت تقسیم اینو گذاشته بودم ===> " / "
تو از کجا میاری اون علامت تقسیم و ضربا رو؟ من فقط با این علامت ضرب آشنا هستم " * "
چقدر کش دار شد این قضیه :))
سلاااااام ^_^ ممنون
خب تو با چی میای ؟!
من با گوشیم میام که خب اون این علامت ها رو داره البته تبلتم نداره :/
حالا به خاطر تو از این به بعد سعی میکنم از تقسیم و اینا استفاده نکنم :)
این "*" علامت ستاره نیس 0__0 ؟!؟!
من با لپتاپ میام :) اصلا با گوشی کنترل ندارم رو نوشته ها اعصابم خورد میشه..
نه خب، هرجور خودت راحت تری، همون جوری بذار..
چرا.. علامت ستاره ـس، ولی خب چاره ای نیست!
راستی کم میای.. درسات زیاد شده یا اینقدر بی حوصله شدی؟ :(
اما لپتاپ هم باید داشته باشه که 
دیگه یه دونه خواننده این شکلی که بیشتر ندارم -__^
اتفاقا درسام اونقدری زیاد نشدن هنو :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan