استاد خیال

اشتها ندارم خب !

1.برای فناوری روی مس طرح می اندازیم و بعد برجسته‌ش میکنیم بعد منم لوگوی بارسا رو کشیدم بعد امروز بعد از کلی تلاش خیلی خوب برجسته کردم بعد فهمیدم که برعکس برجسته کردم ینی F C B  که روش بود برعکس شد :||

اصن اینقده ناجور خورد تو پَرم که دیگه انجام ندادم و گذاشتم تو کمد :/ البته لازم به ذکر است که خودم نفهمیدم یکی از بچه ها بهم گفت :/ 

حیف که تو مدرسه ست وگرنه عکسش رو میزاشتم البته وقتی برجسته نکرده بودم خییلی بهتر بود و قشنگ تر بود 


2.عاخه مادر من خب اشتها ندارم دیگه دلم غذا نمیخواد :/ 

بخوام خودم میخورم دیگه :/ یه سره همش گیر میده چرا هیچی نمیخوری :/ 

بابام هم از اون ور هی من هرچی نخورم ربطش میده به قد و این جور چیزا... :/ 

الان چند روزه که هی دعوام میکنه که بخورم. اون روز هم گفت بیام خونه ببینم ناهار نخوردی من میدونم  و تو -_- 

منم مجبور شدم به زور خوردم -__- اصن خیییلی بهتره وقتی آدم ناهار نمیخوره :) ولی خب نمیزارن که :/ 


3.دینی اون دوتا سوال بود که اشتباه بود اونا رو نمره داد و خب بیست شدم ^__^ 

البته بماند که چقد منت گذاشت :// 


4.کتاب عربیم از بعد از امتحانا گم شده بود و حالا هی هرچی میگشتم پیدا نمیشد که :/ به دبیرمون گفتم و اونم میگفت باید برم یه نو بخرم عاخه کتاب پارسال فرق میکنه 

وااای که چقد دلم سوخت :( عاخه کتابم خیلی تمیز و خوب و کامل بود خیلی حیف بود :( 

خب حالا اینا مهم نیس مهم اینه که الان پیدا شد ^__^ و جالبه بدونید که دقیقا توی کمدم و لای کتابایی بود که چند وقت پیش از رو میزم خیر سرم جمع کرده بودم :/ میگم که من نباید جمع کنم :/ همین میشه دیگه :// 

حالا موندم به دبیرمون برگردم چی بگم :/ 


5.امروز عربی و ادبیات و اینا رو که میخوندم قسمت واژه ها رو هی هر واژه رو که میخوندم ذهنم ربطش میداد به پلاسکو آتش نشانا :(


6.جواب سوال 3پست قبلی رو بدید.



قشنگی های امروز ^_^

1.وااای اون بارونی رو پوشیدم ^_^

2.وسیله ها و چیزایی که طناز بهم داد ^___^ واهاهاهاهای

3.کلاس فیزیک 

4.بحث با دبیر فیزیک برای اینکه بتونه منو قانع کنه :دی 

5.دور هم بودنمون :)

6.حرفامون و خنده هامون :))

7.وااای ظهر توی سرویس عالی بود ^__^

8.کار با مس 


× پست قبلی ^____^

وای من واسه اون طرح مسه سیبیل کشیدم انقد باحال شد ^^ 

برای منم خوب شد تنها مشکلشه همینه که برعکسه :/ 
سلام
1.اینجاهاست که آدم آرزو میکنه کاش تو زندگی واقعی هم میشد undo زد :) خوب شد ما از این فناوری اینا نداشتیم اصلا حوصله این کارا رو ندارم.. حرفه و فن راهنمایی مردم و زنده شدم تا یه "محمد" با اره موبی بریدم..
عکس لوگوی بارسا رو دیروز گذاشته بودی (تولد) تو لحظه اول فکر کردم همون طرح مسه است که گفته بودی :)
2. منم خیــلی کم غذام ولی دیگه ناهارو ک نمیشه نخورد :) ما این هفته تو خوابگاه بهمون ناهار و شام نمیدن ما هم ک بلد نیستیم چیزی درست کنیم، نمیخوای ناهارتو بفرست اینور، برد-برد :)) قدت کوتاهه؟ درست حدس زده بودما :))
قشنگی.4. اصولا آدم قانع نشویی هستی گویا.. سر اون رادیکالم آخر قانع نشدی
سلااااااااااام ^_^
1.اتفاقا من این جور کارا یا کارای فنی رو خیلی دوس دارم ^__^
2.آدرس بده بفرستم -__^
میشه گفت آره 
4.هرچیزی رو به همین راحتیا نمیپذیرم :) اینقده هم دبیرام رو سر این قانع نشدنام اذیت کردم که حد نداره :دی 
با دبیرم داریم روی رادیکال کار میکنیم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan