استاد خیال

^____^

1.دیشب حالم خیلی بد بود :/ 

سرگیجه داشتم :/ دل و رودم داشت میومد تو دهنم :// و همین شکلی الکی استرس داشتم :/

الان هم خوبم ولی دلم خیییلی شور میزنه :(

انگار که میخواد یه چیزی بشه ...


2.تولد کدبانومون نشد که برم ولی خب به خاطر من و نیکی که بارسایی هستیم و همچنین بچه ها تیم بارسا که قرار بود با من بیان ولی خب چون من نرفتم اونا هم نیومدن (هووف نفس بگیرم :دی) کلی تاج بارسا گرفته بود و همه جا کلی لوگوی بارسا بوده ^__^ نیکی هم که از همشون برام آورده بود 

تازه طناز کیک هم برام آورده بود که خب نتونستم ازش بخورم :/ 

تازه به چنگالاش هم آرم بارسا بود ^___^ 

اینم عکسش 

اونا که تاج ها هستن ^___^ سمت راست هم که چنگالشه 

اون سمت چپی ها هم دستبند شبرنگ هستن که نیکی برای من و خودش از قصد قرمز و آبی برداشته بود ^___^ اون سفیده ،سفید نیس آبیه :/ 


3.فرض کنید که یه آدمی شما رو خیلی دوست داره و شما بدون اینکه کار خاصی بکنید از دوستای صمیمیش بهش نزدیکتر شدین 

بعد همین نزدیکی و کار های اون آدم باعث شده تا دوست صمیمیش ناراحت بشه و از این چیزا 

اون دوست صمیمی هم هیچ مشکلی با شما نداره ها فقط از برخوردای دوستش به شدت ناراحته ینی خیییییلی خییییلی ناراحت 

شما هم خوب میدونید که نا خواسته باعث شدید تا رابطه این دونفر کمرنگ بشه و هر کاری هم میکید اون آدم راضی نمیشه که مثه قبل با دوست صمیمیش برخورد کنه 

حالا شما اگه بدونید که اگه نبودید این دو نفر مثه قبل بودن و... 

چی کار میکردید ؟! حاضر بودید اون آدم رو از خودتون زده کنید با علم به اینکه میدونید چقدر دوستون داره تا رابطش با دوستش بهتر بشه و حال دوستش هم بهتر بشه ؟! یا مثلا چه کاره دیگه ای میکردید ؟! 


4.سر زنگ فیزیک این بقل دستیم دیوونم کرد -___- 

یه سره که خودش و وسایلاش ولو هستن :/ وقتی میگم ولو ینی یه سره یا روی کیفش خوابید یا سرشو میزاره رو من :/// 

بعدشم کلا کرم میریزه :/// مثلا همین امروز سر فیزیک همش یه سره یا دفترم رو خط خطی میکرد یا دستمو یا پامو :/ و کار های دیگه و گوشش هم اصن بدهکار نبود هر چی بهش میگفتم نکن -__-


5.اصن من خراب این پستای بلند بالام هستن ^__^ 


6.خیییلی جالبه که یکی باشه که تو بدونی اون وبلاگ داره و همینطور آدرسش هم چیه ولی اون حتی ندونه که تو میدونی وبلاگش چیه ^__^ اصن خیلی حس خفن طوریه :دی 


×100روز گذشت



جاست رئال ✌ اَند اِنی ثینگ اِلس👊
داداچ "بغل دستی" . نه بقل دستی =\
عاغاااااا اون سفیده فانوسا.
بد سلیقه ای دیگه چه کارت میشه کرد 
نه فرقی برادر 
آره خب ولی تو تاریکی آبی میشه خب :/
1. نبینم تو احساسات متناقض نوجوانی غرق شده باشی :)
2. ینی واقعا دمش گرررررم . خودش هم بارساییه یا فقط بخاطر شما دوتا اینا رو گرفته؟
6.عالیست :) مدت کوتاهی تجربه کردم
1.نه بابا ربطی به اینا نداشت که :/ 
2.بارسایی که هس ولی نه مثه من و نیکی فقط بعضی وقتا بازیاشون رو میبینه :) به خاطر ما دوتا این کار رو کرده بود ^___^ اصن خیییلی آدم مهربونیه ^_______^ 
6.اصن خیلی حس باجالیه ^_^ 
میگم در مورد شماره 3نظری نداری ؟!
فانوسا 5-6 دقیقه روش فکر کردم هیچی به ذهنم نرسید.. آخه این چیزا خیلی بستگی به شرایط داره خودت باید تصمیم بگیری چ کنی
ممنون که بهش فکر کردی :)
دم اون بقل دستیت گرمممممممممم

خوشمم میادکه ذهن نوجونی فوق العاده ای داری
یه دو روز کنارش بشینی دیگه این حرفو نمیزنی : // بلکه سر به بیابان می نهی:/

^___^
الان بهتری دیگه؟ دلشورهه نرفت هنوز؟ :)

:: منم یه همکلاسی دارم به همین شکل...ولوئه وسایلش! حتی اکثرا کیف و دفتراشو میذاشت رو میز من که یه روز تصمیم گرفتم دیگه پیشش نشینم و با ملایمت جامو عوض کردم!

:: مورد آخری رو من تجربه نکردم! پس خفن است گویا :))
کمتر شده خدا رو شکر :)

خواستم عوض کنما ولی هیچکی حاضر نیس بیاد جام :/ 

خیلی ^___^
حریر میتونی شماره 3رو هم جواب بدی ؟
تقریبا مشابه همین اتفاق برام افتاد...اصولا تو این طور روابطی می چرخم دنبال اون آدم مشکل دار! یعنی کسی که بیخود و بی جهت ناراحت میشه و...! مثلا تو یه رابطه ی سه نفره ی دوستانه خانون ایکس به ایگرگ میگه چون تو با اچ دوستی من باهات قهرم! من اون ایکسو میذارم کنار چون داره مزخرف میگه! البته این مثال ساده ایه و من دقیقا تجربه ش کردم و گذاشتم کنار طرفو...ولی خب....شرایط تو شاید فرق کنه...در کل من این راهو رفتم و به این نتیجه رسیدم که هرچی مقتدرتر عمل کنی تنها تر میشی...اما من تنهاییمو دوست دارم...چون آرامش توشه و هر دوستی که بخواد این آرامشو ازم بگیره کنارش میذارم! خیلی بدجنسم؟؟؟ :)))
ممنونم بابت جوابت :)
بدجنس نیستی فقط به خودت اهمیت میدی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan