استاد خیال

چیز خاصی نیس...

1.یکی بیاید این دبیر دینی را جمع بکند که دارد بدجور روی نِروَم میرود -__- 

عاخه چیزی که توی کتاب رو چرا باید الکی غلط بگیره هان ؟! 

ینی همه از دم 19.5شدیم سر همین دوتا سوالی که الکی کم کرده :// 

من dreamer نیستم اگه نمره مو ازش نگیرم  

 سال هفتم هم با دبیر زیست یه همچین مشکلی بود و کلی دعوا شد و حتی من و دوستام تا پای اخراج هم رفتیم ولی خب آخر سر هم نمره رو داد ^__^ 

من یکی نمیتونم زیر بار حرف زور برم و ببینم الکی داره حقم خورده میشه حتی اگه هم کسی همراهیم نکنه خودم میرم هم نمره خودم و هم بقیه رو میگیرم ازش 

2.هر کاری میکنم بهش فکر نکنم نمیشه اه -__- همش یه چیزی میشه و من یادش میوفتم و میشینم کلی ... پوووف اصن بیخی باو 

3.امروز عربی داشتیم و قرار بود بپرسه و منم که هیچی نخونده بودم چون کتابم از بعد امتحانا گم شده و پیدا هم نشده و تازه امروز کتاب یه نفری به دستم رسید که آن هم کتاب نیست که از بس داغانه میشه به عنوان آثار باستانی ازش استفاده کرد :/// 

خب از پرسش عربی بگم که وقتی خواست صدا بکنه هممون نفسامون توی سینه حبس بود و خود من 118تا صلوات نذر کردم و نیکی هم از اون ور هی میگفت که dreamer و مهسا رو نبر و وقتی که صدا کردنش تموم شد و نه من و نه دالتون رو برد واقعا یه نفس راحت کشیدیم :)) 

لامصب پرسش هاش خییییییییلی خیییییییییلی سخته :/ 

4.تو فکر اینم برم باهاش حرف بزنم چون اون از همه بیشتر این چیزا رو میدونه و تجربه شو داره همینطور هم فک میکنم بتونه درکم کنه و بتونم باهاش راحت حرف بزنم. فقط مسئله اینه که کی برم باهاش حرف بزنم 

فقط امیدوارم حرف زدن باهاش بتونه اوضاع رو بهتر بکنه 

پ.ن:قشنگی ها رو هم یا آخر شب یا فردا منتشر میکنم  

ریاضیمو ۲۰ شدم. ولی بی شک دینیم مث همیشه زیر نوزدهه =] کاملا امری طبیعیه برا من =] شرط میبندم المپیاد قبول شمَم دینی ۲۰ میشم =|
هعععی ریاضی :( 
من دینیم هر سال بیست بود این اومده امسال هی الکی کم میکنه البته این رو که من بیستش میکنم چون حرفی که میزنم بر اساس کتابه و کاملا درسته ^_^ 
چیز یَنی ۲۰ نمیشم =\ یَک اشتبِ لُپی بود 
دینی خوبه که :) 
اصن اینجور درسا رو گذاشتن واسه نمره گرفتن 
من حسرت به دلم مونده یه بار دینی ۲۰ شم فانوسا -.- کلا حفظیجاتم در حد چارصدوچارنات فونده =]
به خودت تلقین نکن 
چون واقعا همینجوری میشه اگه یه مدت هی به خودت بگی من حفظیاتم خوب نیس 
منم زیر بار حرف زور نمیرم.اصن نمیشه خب -__-
واسه عربی تبریک میگم ما هم از اینجور شانسا داشتیم =)
باریک :) 
^__^
سال هفتم؟زیست؟
عه یه سمپادیِ دیگه:)) اصن خوشم میاد تو بیان همینطور که راه میری سمپادی جلوت سبز میشه:)
آره کتاب علوممون بخشاش رو جدا کردن و دبیر جداگونه هم داره 
سمپاد نمیرم مدرسم اسمش نمونه ست ولی خب عین همون سمپاد میمونه 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan