استاد خیال

حواستون باشه

نمیدونم دقیقا داره چه بلایی سر بیان و بلاگرا میاد 

ولی میدونم دعوا و دلخوری پیش اومده 

کاری ندارم که چی بوده و چیشده و نمیخوام بدون داشتن اطلاع قضاوتی بکنم

و اصن به من چه ترجیح میدم بی خبر هم باقی بمونم 


حرف من اینه که چرا تا یه وبلاگ جدیدی رو پیدا میکنم و میرم میخونم دو روز بعد میره 

مثه مترسک 

خانم جیم

ری را

کازیمودو (البته چند روزه برگشته)

و یه سری هم که تا من پیداشون کردم تغییر فاز دادن و اوضاع روحیشون خراب شد یا یه سری که دیگه هفته به هفته اونم یکی در میون مثلا بیان و پست بزارن و موردای دیگه

گفتم حواستون باشه من وبلاگ کسایی رو که دوسشون دارین و نمیخواین که برن رو پیدا نکنم :دی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan