استاد خیال

مثه همیشه

1. فردا میخوان ببرنمون اردو سینما برای فیلم جنجال در عروسی 
من که نمیدونم چیه ولی بچه ها میگفتن که خیییییلی مسخره و چرته :|
ولی خب اصن این مهم نیس که فیلمش چیه چون ما که نمیریم فیلم ببینیم :دی
بلکه میریم اونجا و فقط میخوریم و مسخره بازی در میاریم :/ همین 
البته به نظرم بهتر بود یه جایی میبردن تا ما یکم انرژی هامون رو تخلیه کنیم از بس که همش نشستیم یه جا و درس میخونیم 
مثه من که الان یه ماه هس که کلاس ورزش نرفتم://
2.اجتماعی رو هم بیست شدم و تنها بیستی که گرفتم همین بود و بقیه هم همش19.5یا19 شدم البته از ریاضی :/فاکتور بگیرین 
واقعا خیییلی زور داره ها اه -___-
3.یه سری وقتا آدما میشن مثه یه بادکنک و با یه سوزن کوچولو میترکن 
اون آدم برای نیم نمره غلطش گریه نمیکنه مطمئنا
 بلکه اون فقط دنبال یه بهونس تا گریه کنه و به زمین و زمان گیر بده همین 
سعی کنید این رو درک کنید.
4. یه دختره هشتمی امروز گوشیشو آورده بود و دختره ی بی عقل برداشته بود توی حیاط دراورده بود و معاونمون هم دید و گرفت 
نه آخه دختر تو عقل نداری که نباید تو حیاط در بیاری :// حقته ازت گرفت :/
5.این رایتل هم چقده خسیسه ها :/
سیم کارت داداشم دست منه و تولدش هم 20ام بود و رایتل لطف:/ کرد و 200مگابایت همش اینترنت بهم هدیه داد :/
خسیس عاخه من نت میخوام چیکار :/ از اون همراه اول یاد بگیر اینقده مکالمه رایگان میده خب 
6.اینکه من دفاعی فردا امتحان دارم و هیچی هم نخوندم از اول سال و نمیدونم چه خاکی تو سرم بریزم که اصن عجیب نیس مگه نه؟!
7.داشتم فکر میکردم که من توی این مدت چه کارایی کردم و دیدم که واقعا هیچ کاری نکردم و فقط صبح به صبح رفتم مدرسه و برگشتم و درس خوندم و اینجا پلاس بودم یا مهمونی رفتم و توی مهمونی درس میخوندم و به معنای واقعی هیچ کاری نکردم و این رو اصن دوست ندارم
8.اوضاع همه چی خوبه و همه چی مثه همیشه در جریانه و زندگی من هم بدون هیجان یا اینکه اتفاق خاص و جذابی توش بیفته داره میگذره 
یه زندگی روتین و معمولی و بدون هیجان 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan