استاد خیال

ال کلاسیکو

با کلی ترفند تونستم مامانم رو راضی کنم که نریم بیرون :)
بازی شروع شد و من با کتاب ادبیات اومدم جلوی تلویزیون نشستم تا مثلا همینجوری که میبینم یه چیزی هم بخونم ولی میدونین دیگه فوتبال اونا عین ایرانیا نیس که، همه ی لحظه هاش قشنگن و حساس و من هم نتونستم چیزی بخونم 
به نظرم نیمه ی اول بارسا چندان خب بازی نکرد و من کلی داد و هوار کردم البته به نسبت دو تا تیم چندان بازی جالبی انجام ندادن 
درحین حرص خوردنای من از دست بازیکنا مامانم برگشته میگه بریم بیرون بعد میگم چرا ؟ میگه تا فوتبال رو نبینی که حرص نخوری 
بابام هم کلا فوتبالی نیس ولی نمیدونم امشب چی شده بود واسه من طرفدار رعال شده بود :/
نیمه دوم هم شانس من کابینت ساز اومده بود بعد خب منم نمیتونستم راحت تخلیه انرژی کنم ولی خب موقع گل دیگه نمیشد ساکت بشینم 
دو دیقه مونده بود تموم بشه که راموس:/ گل مساوی رو زد و من تو بهت موندم و همین شکلی به تلویزیون خیره که عاخه برای چی ؟! چرااااااا؟! یه دو دیقه رو تحمل میکردین عاخه اه:////
درسته نیمه اول چندان خوب نبودیم ولی نیمه ی دوم خیییییلی خوب بودیم و بازی هیجان داشت 

 آقا این اینیستا هم عجب بازیکنی لامصب اخه آدم اینقدر 
خوب اینقدر با ادب و با شعور اصن خیلی خووووبه ^__^
(بازیکن تیم خودمه دلم میخواد ازش تعریف کنم )

بعدا نوشت: کیست این استاد خیال به روز شد.

شانس آوردین.
رعال شانس آورد که چند تا از موقعیتای ما الکی از دست رفت :/
عجب!!!
دختر فوتبالی خیلی نداریم!
شما خاصی یه کم!

میگم این دختره که به عنوان تصویر وبلاگ شما است یه‌کم(فقط یه کم) مشکل داره!
(لبخند)
اره خب خیلی نیستن 
:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan