استاد خیال

درک نمیکنم:/

عاقا من درک نمیکنم چرا باید وقتی قراره بعدا از کتابام یا وسایلام یا حتی لباسام استفاده کنم اونا رو جمع کنم

مثلن مامانم میگه وقتی یه کتابی رو خوندی جمع کن ولی خب وقتی میخوام دوساعت دیگه یا حداکثر فردا برم دوباره اون رو بخونم جمعش کنم 

یا مثلن صب لباسام رو درآوردم جمعشون کنم ولی خب دلیلی نداره وقتی قراره دوباره عصری که میام بپوشمش نه واقعا مگه بیکارم که جمعشون کنم://

یا اینکه شب که بیدار میشم پتو هام رو جمع کنم که خب اینم به نظرم دلیلی نداره چون دوباره شب میخوام ازش استفاده کنم

درحال حاضر هم اصن انگار تو اتاقم بمب ترکیده:/

رو زمین که پر کتاب و دفتر و کلی برگه ایناست و بقیش هم روی میزمه به علاوه‌ی یه سری خرت و پرت ومقنعه مدرسه هم روی خرسمه و کلی چیز میز دیگه که تو اتاق پخشن

مامانم هم هربار هی میاد میگه باید مرتب کنی و اگه مرتب نکنی یهو دیدی یه روز که اومدی همه رو ریختم دور و یه سری تهدید دیگه که خب من آدم بشو نیستم و این تهدید ها هم عمری هست که عملی نشدن 

آدم نشدنم هم واسه اینه که بنظرم کار بیهوده‌ و بی منطقی هستش ومنم کاری رو که منطقش رو درک نکنم به هیچ عنوان انجام نمیدم :/


يكشنبه ۳۰ آبان ۹۵ , ۲۱:۱۵ ابو اسفنج بلاگفانی
فدای سوادش برم.
شلوق
برین براش اسفند هم دود کنید که چش نخوره یه وقت
خب دیگه! مرتب نکنین، انگار که توی اتاقتون بمب ترکیده! پس بهتره مقداری مرتبشون کنین :)
اصن مرتب که هس انگار همه چی گم شدن
من این مشکلو با تختم دارم:/ خب وقتی قراره دوباره شب برم بخوابم چرا باید مرتبش کنم؟؟؟:/
خوشحال میشم به وب منم سر بزنی
درک میکنم
منم این مشکل رو دارم:/
به روی چشم:)سر میزنم
منم همیشه به مامانم همینو میگم!
مامانم هم همیشه منو تهدید میکنه!
ولی هیچ وقت هم تهدیداشون عملی نمیشه
خلق بشر بی معنی و به ناکجا داره میره اینکه اتاق شماست!
این خیلی بده 
به نظرم تا وقتی دلیل و منطق کاری رو نمیدونیم نباید اونو انجام بدیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan