استاد خیال

یه موقعیت بد

امروز به دلایلی توی جمعی قرار گرفتم که توش یه سری حرفایی زده میشد که خب چندان حرفای جالب و... نبودن

حرفایی مثله فحش و چیزهایی بدتر از فحش

همه بین دوستام میدونن که من از فحش و این جور حرفا اصلا خوشم نمیاد و امروز به همین دلیل کلی مورد تمسخر قرار گرفتم که خب اصلا مهم نیست چون من به این معتقدم و اونا هم اینقده مسخره کنن تا جونشون دراد:/والا

وضعیت بدی بود اینکه یه سری حرفا زده بشه که تو واقعا دلت نخواد که بشنوی و هم اینکه نتونی کاری انجام بدی که این حرفا زده نشه

نمیتونستم به نه نفر آدم بگم که چون من بدم میاد نگین با چیزای دیگه و همینطور هم هیچ بهونه ای نداشتم که توی اون جمع نشینم و هم اینکه نمیتونستم یهو پاشم برم 

با اینکه دوست نداشتم ولی گفتم که راحت باشن نمیخواد رعایت منو بکنن.

از بس که همه ازم خجالت کشیدن حاضر بودم این حرفا رو بشنوم ولی اونا یه وقت معذب نشن که میخوان جلوی من حرف بزنن

تمام مدت سرم پایین بود با ظرف غذام بازی کردم و کلی حرف شنیدم و کلی به خنده های اون آدما نخندیدم تا بفهمن که دلیلی برای خندیدن به یه سری حرف...وجود نداره

کلی با خودم کلنجار رفتم که پاشم یا بشینم و یه سری وقتا واقعا میخواستم بلند شم برم اما خب...

دوشنبه ۱۷ آبان ۹۵ , ۱۸:۱۶ ابو اسفنج بلاگفانی
به نظرم باید میرفتی. نظر منه البته. یعنی اگه من میبودم میرفتم.
ولی من تا حالا توی چنین جمعی قرار نگرفتم. بعضی موقع ها بوده که رفیقای صمیمی م اینجوری بودن. خیلی واضح گفتم یه بار دیگه فحش بدین کله ی همه تونو میکنم :دی
به نظر خودم هم باید میرفتم ولی خب بعدش بدتر بود حوصله ی بعدش رو نداشتم یا اینکه از این به بعد که من باشم مثلن جلوی من معذب بشن
این که همه پیشم معذبن اصلا خوب نیس
توی این دو سال اینو میگفتم ولی الان وقتی میگم میگن ما اینجوری هستیم تو باید عین ما بشی
دوشنبه ۱۷ آبان ۹۵ , ۱۹:۵۱ ابو اسفنج بلاگفانی
البته یک عذرخواهی بدهکارم که از افعال مفرد استفاده کردم. حواسم نبود این وبلاگ مال شماست :|
داشتم میخوندم فکر کردم وبلاگ یک پسره :|
ببخشید.
اصلا مهم نیست 
برای من فرقی نداره
:))
دوشنبه ۱۷ آبان ۹۵ , ۲۰:۰۲ ابو اسفنج بلاگفانی
خب برای خودم فرق داره.
ممنون که بخشیدید. :)
خواهش :)
اه ابو توروخدا ول کن این افعال مفرد رو .. الان مثلن منم باید به پیروی از تو از ایشان و آنها استفاده کنم خخخ

جالبه مگه دخترا هم ازین حرفای پ.رن میزنن ؟؟ هههه 
راستی کامنت دالتون باحاله . هم توی جمع گفته خندیده هم الان داره به تو میگه : به نظر منم بیشعور بودن.

😂👍
هرکسی یه عقیده ای داره خب ابواسفنج هم میتونه هر طور دوس داره و راحت تره صحبت کنه

بدیش اینه که الکی انتظارات رو میبره بالا.. چیمون بالاس که بخواد انتظاراتمون بالا باشه !
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan