استاد خیال

چالش گوگولی بلاگر

خب منم بالاخره عکسمو برای شرکت توی چالش گوگولی بلاگر پیدا کردم :))

بزنین به تخته یه وقت چش نخورم:دی

عزیزم خیلی عکست خوشگله ماشاالله ؛)
:)))) 
یه تخته پیدا کن بزن بهش چش نخورم:دی
پنجشنبه ۱۳ آبان ۹۵ , ۲۰:۲۹ ابو اسفنج بلاگفانی
خیلی خیلی ممنون.
دریافتمش.
خواهش:)
یه لحظه فکر کردم عکس دخترخاله‌ـمه! 
خیلی باحاله ! :) همزمان ژست های متفاوت :))
:)))
میبینی علی؟!هی داره تعدادمو طلاییها افزودده میشه:|||
خیلی خوشگلی عزیزم:)) ماشالا!  

مو طلایی؟!
ممنون:))
گوگولی :)))
:))))
آخی گوگولی مگولی :)
من ی عکس از اول دبستانم دارم اون قبوله؟
:)))
نمیدونم
جمعه ۱۴ آبان ۹۵ , ۱۸:۲۰ بی نام بی نام خانوادگی
لولوفر :))))
لولو چیه برادرم شایدم خواهرم !
هلویی بودم واسه خودم:دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan