استاد خیال

معیار باحال بودن!

جدیدا تعریفمون یا همون معیارمون  از اینکه یکی آدم باحالی هس یا نه این شده که طرف از هر4تا حرفش 6تاش فحش باشه یا...

نمیدونم چرا ولی فک میکنیم هرکی بیشتر فحش های...بده آدم باحال تری هست و اونی که فحش نمیده یه آدم پاستوریزه هس

مثلن طرف داره حرف میرنه که خب طبق عادت فحش هم میده و وقتی به طرف میگی نگو میگه"اه تو چه قد بچه مثبتی"بعد میگن تازه اینایی که من میگم که خوبه فحش نیس(به نظرم فحش فحشه دیگه کلا بده)

بعد اون آدم مثبت به خاطر اینکه بهش نگن پاستوریزه و...شروع میکنه از فحش توی حرفاش استفاده کردن.

بعد سال به سال هم ورژن های جدیدی از فحش رایج میشه!

ولی خب من میخوام بگم که من هم جزو همین افراد پاستوریزه هستم و این خیلی خوبه و همیشه از اینکه بین دوستام به "بچه مثبت گروه"معروفم به خودم افتخار میکنمD:

اینکه یکی فحش نده دلیل بر این نیست که آدم باحالی نیس یا آدم به روزی نیس بلکه اون آدم درک کرده که با فحش دادن اول از همه به خودش توهین کرده و هم اینکه سطح فرهنگی خودش رو آورده پایین

و همینطور مثبت بودن دلیل بر باحال نبودن نیس مثلا من خودم یه بچه ی مثبت هستم که خب درعین حال اکثرا باهام حال میکنن:دیییی

کلا خواستم بگم از فحش بدم میاد همین.مرسی اه!!

من در خلوت به خودم فحش میدم ولی در جامعه اصلا
اینطوری که بوش میاد منم مثبتم
خیلی خوبه:-) 
ولی خب سعی کن تو خلوت هم فحش ندی
سلام بیا تا حرف نو بشنوی و برای همیشه دنبالم کنی!!!
مشکل دوستام با من همینه، که من به قول شما پاستورزیه و هموژنیزه ام..
:)
خدا رو شگر دوستام فقط به شوخی بهم میگن و مشکلی ندارن و تازه بعضی وقتا هم که یه چیزی از دهنم میپره بهم گیر میدن ینی یه جورایی حتی اکه یه وخ خودمم بخوام اونا نمیپذیرن
چه جمع مثبت ها جمه
گاهی در جمعی برای اثبات حرفم باید با ادبیات اونا که پر از الفاظ رکیک هست استفاده کنم اما فحش نیستن انصافا هم خوب واردم :) ...هر چند از این حماقت های سن بحران خوشم نمیاد.
تا حالا  یه همچین موقعیتی نداشتم که نیاز باشه از الفاظ طرف مقابل استفاده کنم که البته فک کنم اگر هم قرار بگیرم تا جایی که بتونم مثه اون حرف نمیزنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan