استاد خیال

چش ندارن

نه واقعا این معلما چش ندارن ببینن ما4 روز تعطیل باشیم با خیال آسوده زندگی کنیم 

هر کی از راه رسید گفت خب شما که 4 روز تعطیلین من امتحان میگیرم نه واقعا برای چی؟!

شنبه هر4 تا زنگ امتحان داریم و حتی فناوری هم بهمون رحم نکرده نه واقعا من باید بشینم فناوری بخونم ؟!؟!؟!اصن به پرستیژ من نمیخوره 

از اون ور فیزیک که هنو درسو نداده و کار نکرده میخاد امتحان بگیره کل جزوشم به 4 صفحه نمیرسه من چی بخونم اخه ؟!

بعد رفتم درسنامه کتاب کار رو خوندم توی مثال هاش 2×2داده بعد سوالاشو انتگرال 2 و... ( شما خودتون هرچی واژه قلمبه هست بزارین اونجا من بلد نیستم )داده 

شیمی هم که جزوش خدا وکیلی هنو به 4 صفحه هم نرسیده اخه من چی اینو بخونم 

دینی هم هنو یه درس نداده میخاد واسه من امتحان بگیره اونم چی کتبی اخه درس عمومی رو چه به امتحان

فناوری هم خیلی شیک از بقلش میگذریم یه وخ دهنم باز نشه 

تازه اینا همش ماله یه روزه روزای بعد هم چون ما 4 روز تعطیل بودیم به همین منوال رگباری امتحان داریم 

این بی اعصابی همش اثرات خرزدن زیادیه

الان فهمیدین من چه قد بدبختی دارم یا بیشتر توضیح بدم 

خودت غلط کردی یارو 😂
:|
همون چهار صفحه ها رو بخون :|
خوش اومدی به بیان
:))
کلا امتحان نگرفتنD:
ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan