استاد خیال

قشنگی ^__^

قشنگی های روز تولدم ^__^ 

1.اینکه یه رفیق دارم تا باهام حرف بزنه و کمکم کنه و بهم اهمیت بده ^_^

2.کادوهام ^___^ واهاهاهای

3.تولدم بود 

4.بزرگ شدم (الکی مثلا)

5.کیک خوردنمون 

6.عکس گرفتنامون 

7.مالیدن کاکائو کیک روی صورت اینجانب :/ 

8.امتحانمو خوب دادم 

9.خنده هامون ^___^ 

10. وجود دوستای مجازی و واقعیم 

11.مهربونیا دوستای مجازی یا واقعیم 


÷ پرتقال نمیدونم چی شده و نمیدونم چه شکلی میتونم کمکت کنم :(

ولی امیدوارم و آرزو میکنم زود زود مشکلت حل بشه :)


×پست قبلی  با کارای کوچیک هم میشه شاد بود و احساس خوبی داشت :)

تولدتون مبارک :)
ممنون مستر ^_^
تولدتون مبارک :)
+ امیدوارم پرتقال هم حالش خوب بشه :|
ممنون :) 
امدوارم :(
😍
+💔
:)))
بازم مبارک ^^
ممنون :)
تولدتون مبارک باشه. با آرزوی بهترین ها.
:-)
مرسی ^_^ 
تولدت مبارک.
نگران پرتقالیم الان واقعا. :(
ممنون ^__^ 
براش دعا کنین :(
مبارک^_^
خوش بحالت:/
مامانم بهم پوول داد گفت برو خودت هرر چی دلت خاس بخر:``(((
؛)))
مرسی ^__^ 
من هنو از مامان بابام چیزی نگرفتم ://
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan