استاد خیال

سرشار از خنده :)

1.خب از اردو بگم که کلیییییییی خوش گذشت و حال کردیم که چون از حوصله شما خارجه خوندنش نمینویسم براتون و همینطور هم احساس میکنم اونقدری که برا من جذاب و باحال بوده برای شما نباید باشه :/ 

فقط در همین حد که کلی خوش گذشت و کلی خندیدیم و مسخره بازی در آوردیم :))))))))))

و من و دوستام  در تمام مدت نیشمون باز بود و دهنمون هم 180درجه باز و صدای خنده هامون هم گوش فلک رو کر میکرد :))))))))


2.اینکه من و دوستام مسخره بازی در میاریم یا هر کار دیگه ای که برای دل و شادی خودمون میکنیم به شما هیچ ربطی نداره که در موردش نظر میدی و به خودت جرئت دادی که ما رو قضاوت کنی و بهمون توهین کنی 

من دیوانم و دیوانگی ام را دوست دارم و برای خوشایند شما هم قصد تغییر خودم رو ندارم این نه فقط حرف من بلکه حرف هممون هست پ به جای اینکه ما خودمون رو جمع کنیم شما خودتو جمع کن و سعی کن به چیزی که بهت ربط نداره دخالت نکنی 

مرسی اه 


3. بی خبری خیلی بده خییلی :( 

منم دارم در بی خبری سر میکنم و این خییییلی بده :(


قشنگی های امروز :)))

1.اردو که تمامی قشنگی امروز رو در بر میگیره و خودش اندازه صد تا قشنگی چون تمام لحظاتش پر از حس خوبه 

101.رویاهام :)

102.وقتی اومدم تو پنلم کلی نظر جدید داشتم و من خر ذوق شدم ^____^

103.خودم خوب میدونم :)


آره بی خبری خیلی بده
امید وارم انقدری بی خبر نمونی از چیزی که مد نظرته که کارت به رَد دادن برسه.
کاری به حوصله ی دیگران هم نداشته باشی بهتره، تو از اتفاقات خوشت بنویس، شاید یکی خوند و حالش بهتر شد، اصلن نه، شاید خودت بعد 1 سال دیدی و یادآوری شد برات؛ نهایتش اینه که یه ادامه مطلب بذاری دیگه
من همین شکلیشم رد دادم :دی 
برای خودم که نوشتم ولی اینجا بخوام بنویسم فکر نکنم چندان جذاب باشه بعد خودم حوصله تایپ نداشتم مسئله این است 
اون اولی 1 عه بعد بعدیش 101 عه@_@
آره دیگه گفتم که همون اولی خودش 100تا قشنگیه اگه میخواستم هر قسمتش رو جدا بنویسم 
به امید خرذوقیت های بیشتر ^^
ایشالله ^__^
ببخشید ها =) ولی پس ماهارو بهونه نکن
چشم :)
سلام
1.دیشب نوشتی که میخوام نرم اردو بمونم تو مدرسه.. میخواستم بگم برو خوش میگذره!! بعد دیدم به من چه آخه؟! خب خوب شد رفتی پس :))
2.حالا چرا اینقدر خشونت :) بیخیال
3.خیـــــــلی.. یعنی خیــــــــــــــلی.. (راستی من همون رهگذرما، شناخته بودی که؟) گفتم که قضیه دوست مجازیمو.. درکت میکنم

سلااااام :))
1.نه بابا خب میگفتی دیگه تو حق آب و گل داری اینجا -__^
2.اوخ اوخ پ ندیدی وقتی عصبانی بشم چه جوری با طرف حرف میزنم :دی
3.واقعا نشناخته بودم :/ 
:)))

ویروسه رو بهره هوشیمم اثر گذاشته @_@ :/
عجب ویروسی بوده :// 
ایشاالله همیشه همینقدر شاد باشی😊
به نظر منم هیچکس حق نداره به دیوونگی یکی دیگه بخنده.اصن کنار نمیام با اینجور تمسخر ها :)
مرسی ^_^ تو هم همینطور :))
دقیقا !
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan