استاد خیال

قَسَفه

1.خب باید اعلام کنم همونطور که قابل حدس بود نتونستیم مدرسه رو بپیچونیم و بریم پارک بانوان و به همین علت فردا باید بریم مدرسه :///

البته در فکر این هستیم (ینی من و دالتون ) که فردا با بچه ها نریم اردو و بمونیم توی مدرسه 

حالا باید ببینیم چی میشه !

2.دختر عموم اومده میگه : dreamer میخوام برا خودم قَسَفه بزنم.

+یه دوست خیالی دیگه هم به اسم گَزل پیدا شده که خب همون غزل خودمونه که این طوری تلفظ میکنه 

عاخه من موندم چرا "گ" میگه :/ از هیچ طرفی هم حتی یه رگه ترکی هم نداره :/// البته داداشش هم همینطوری بود 

++موهای عروسکش رو شونه میکرد بهش میگم آروم شونه کن دردش نگیره 

برگشته میگه : گریه نمیکنه که اشکاش نمیاد که :/ تو اشک میبینی ؟!

+++به کفش میگه کَشب بعد به جای اینکه من بهش درستشو یاد بدم خودم هم جدیدا اینجوری میگم حتی بابام هم امروز برگشته میگه "بیا ببینیم چه کشبایی.... " :|

3.

+مامان فیزیکم رو بیست شدما :)

_ عه ! 

همین در همین حد عه نه بیشتر نه کمتر ://// 

البته ریاضی رو نگفتم البته هیچکدوم از نمره هام رو نگفتم ینی هیچوقت نمیگم اونم نمیپرسه حتی بعد از امتحانا هم نمیپرسه 

بعد حالا زنمو هام از ریز به ریز درسای اون دوتا خبر دارن و مامانه منم میگه تو چرا هیچی به من نمیگی ؟ 

خب مادر من بپرس تا منم جواب بدم :/ والاع ://


قشنگی های امروز :)

1.تعطیل بود ^_^ واهاهاهای 

2.کلی با Sبازی کردم ^____^

3.از y درس پرسیدم 

4.کلی با y چرخیدیم و خندیدیم 

5.تو خیابونا چرخیدیم ^__^

6.آهنگ کلی گوش کردم :)

7. و....


شاد باشید :))))

عه هارررر هارررر تظاهراتتون بی نتیجه بود پ =|
واهاهای دختر خالت چه باحاله عزیززززم ^^ کشب ^^ قسفه ^^ 
منم به تخم مرغ میگفدَم تخم نونو =| 
کدوم تظاهرات o__O
داداچ دقت نداریا :/ دختر عمو نه دختر خاله :/
خیییلی باحال و پرروعه ^___^
من اصن نمیدونم چه جوری حرف میزدم :/
حالا لازمه اینقدر y و z و اینا؟
برای موساد کار میکنید؟😎
شما هم تو موساد کار میکنید که اسمتون سین هستش ؟!
+حالا خوبه مامان تو همون عه رو میگی:///مامان من دریغ از یه نگاه!
+داداش کوچیکه منم کلا حرف زدن خانواده رو ریخته بهم:)))
مثلا دیروز به مامانم گفتم:«من دوب دود ندالم(من سوپ دوس ندارم)
پستت خیلی خسته گیو از تنم در کرد^_^
دقیقا بدون نگاه کردن گفت و همونطور که پشتش نشسته بودم اینو گفت :|||
وااای چه قدر خوبه داداش کوچیک داری ^___^ 
واقعا ؟! O__o خودم احساس میکنم خیلی چرت و پرت میگم :/
سه شنبه ۲۱ دی ۹۵ , ۲۱:۰۱ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
خوش به حالت...
تعطیلی امروز فرقی به حال ما نداشت :/
ینی چی ؟! 
برای چی فرقی به حالت نداشت ؟
کشف یا کشب؟
:-)))
نه "ب" میگه :)
دختر پسرعموی من بچه که بود به حوریا (خواهرم) میگفت: آیا :دی
حوریا، آیا ؟! O___o 
چه اسم جالبی داره خواهرت تا حالا نشنیده بودم :)))
یاد سوالای فیزیک افتادم اوناش که اینجوری بود مثلا:
گلوله ای به جرم ... و سرعت ...... مطلوب است: الف)... ب)... ج)... د)... ه)... و)... د)... :)
2)+++) :)))))))))))))))
3) خیلی خوبه که. کمتر تحت فشاری نباید به کسی توضیح بدی داری چیکار میکنی. البته یه کم انگیزه کم میشه قبول دارم ولی اگه کسی بدون تحمیل خودش درسشو بخونه اینجوری براش بهتره به نظرم.
شما هم شاد باشی:)
برای چی ؟!
:))
آره خب اینم هس.
خودم هم خواهان این نیستم که بخواد بپرسه ولی خب بعدا نیاد اون دوتا هی مثال بزنه واسم ://
مرسی :)
نه من برای KGB کار میکنم :)
اها بله :/
همینجوری!

@آقای سین
=))))))))))))))))))))))))99)))
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan