استاد خیال

کاملا فوتبالی (پرید) -_____-

وااای کلی نوشتم در مورد تمام اتفاقات فوتبال این چند وقته و نیم ساعت فقط داشتم تایپ میکردم و فکر میکردم چجوری بگم بعد رفتم یه چیزی رو کپی کنم که اینجا بزارم بعد که اومدم واسه من صفحه رفرش شد و همه چی پرید اون همه زحت پرید -_____-

البته از اونجایی که بنده آدم گیری هستم باز دوباره حالا فردا میشینم مینویسم براتون 

اه اصن خیلی خوشم اومد خودم ازش کیف میکردم مینوشتم 

عااااااخه چرا ؟!!! :////// پوووووف

-___________________-

سه شنبه ۲۱ دی ۹۵ , ۰۱:۰۸ پرتقالِ دیوانه
آره تو گوشی اینطوریه
همیشه یادت باشه وقتی میخوای تب عوض کنی یه کپی بگیری برا منم چند بار پیش اومد دیگه درس عبرت شد برام
چند بار قبلش رفتم ولی این طوری نشد الد گذاشت برسه به تهاش تا همه چی بپره :///
یه پیشنهاد! تو وُرد بنویس آخرش کپی پیست کن.. فضاش هم بزرگتر هست اصلا آدم اونجا تسلط داره رو نوشته
خوبی زندگی به همینه که بسازی و خرابی بشه زندگی که فراز و نشیب نداشته باشد زندگی نیست...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan