استاد خیال

پوست پسته

1.

خب عکسی که مشاهده میکنید اثر نیکی دوستمه که واسه من و بقیه سر کلاس اجتماعی کشید و بهمون داد و البته لازم به ذکر است که فقط برای من دو تا بود ^__^


2.اردو هم افتاد چهارشنبه. به قول مامانم حالا نبرنتون اردو چه اجباریه حالا :/


3.برگه های ترم رو بهمون میدن بعد ما غلطامون و نمره هامون رو میبینیم بعد از اون باید همون موقع امضا بزنیم و تحویل بدیم

منم از اونجایی که هر کاری کردم هنوز نتونستم یه امضا واحد داشته باشم توی هر برگه یه جور شد امضام ://


4.چه قدر بده آدم دقیقا روز تولدش آزمون جامع داشته باشه ها اه ://


5.نمیدونم چرا دیگه اون حرف قشنگ قشنگام رو دیگه نمیتونم بزنم :(

دیگه نمیتونم کلی حرف بزنم تا یکی آروم بشه :( چه مجازی چه واقعی 

احساس میکنم مغزم قفل کرده :/ نه فقط این مورد بلکه توی جاهای دیگه هم که خب برای من این از همه مهم تره

رفتم نگاه کردم آخرین پستی که اینجا با فاز فلسفی نوشته شده اینه ماله تقریبا یه ماهه پیشه :(


قشنگی های امروز :)

1.اینکه یه چیزی رو یه نفر به هیچکس نگه ولی به تو بگه و تو تنها کسی باشی که بدونی :)

2.امروز همه ی نمره هایی که گرفتم بیست بود ^__^

3.فیزیکم رو هم بیست شدم ^____^ واهاهاهای

4.و طبق معمول دور هم بودنمون و خنده هامون ^__^

5.اینکه یه دبیر خیلی قبولم داره :)

گوشی بردی مدرسه؟!از نیمکت عکس گرفتی؟؛)))
نیمکتت مثه مال ماس:)
گوشی رو که میشه برد ولی نه نبرده بودم 
روی میزمه 
دوشنبه ۲۰ دی ۹۵ , ۲۰:۴۵ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
:)
شفاف سازی کن لبخندت برا کدومشه آدم بدونه خب !
سلام
1. ^__^
3. چه خوب برگه ها رو میدن ببینین. واسه ما غلطامون یه راز میمونه تا ابد :))
4. کِی آزمون جامع داری؟ :))
5.انشالا ک گذراست
سلام :)
1.:)
3.خب باید بدن که یه وخ توش اشکالی نباشه بالاخره ممکنه دبیر هم خطا بکنه 
4.الان اینو پرسیدی ببینی تولدم کی هس مگه نه -__^ ؟چهارم بهمن 
5.خدا کنه :(
آره دیگه! به تاریخ آزمون جامع نُهم چی کار دارم آخه من؟!
:))
چه خوشگله پوست پسته.
مبارکه. بیست ها رو میگم.
خیلی عخوری پخوریه ^_^
مرسی ^__^
میشه برد؟!منم میبرم:))))
آره خب اگه تحویل بدی میتونی 
یا مثلا پنج شنبه ها چون که کلاسای مدرسه و اینا نیس که خیلی راحت تره 
دوشنبه ۲۰ دی ۹۵ , ۲۳:۳۱ پرتقالِ دیوانه
میدونستی این کارت که قشنگی های هر روز رو مینویسی یه نوع تمرین روانشناسیه برای بهتر شناختن خود
پیشنهاد میکنم اگه نمیخوای توی وبت بنویسی یه جا زشتی های هر روز رو هم بنویس چون باید مکمل باشه
اینجوری رودندش خیلی بهتر پیش میره و بعد یه مدتی مغزت ناخودآگاه قشنگی های خیلی کوچیک رو هم حتی میبینه ولی زشتی ها رو دیگه کوچیکاشو نمیبینه
نمیدونم دقیقا چرا چنین اتفاقی میافته ولی ثابت شده اس خلاصه
این قشنگی ها رو یه جا خوندم که روانشناسا گفتن اگه هر روز سه تا از قشنگی ها و اتفاقای خوب اون روز رو بنویسید تمرینی هس واسه مثبت اندیشی 
حالا من که خودم یه جورایی زیادی مثبت اندیش هستم ولی خب اینم خوبه 
اون جا گفته بود سه تا ولی خب من همه ی قشنگی ها رو مینویسم و اینم یه جورایی باعث میشه حتی توی روزای مزخرف هی بگردم و از توش قشنگی هاش رو بکشم بیرون و پررنگشون کنم
واهاهای تولدت چند دیه؟ ^^
داداچ شما اون پست رو که سوال پرسیدم مگه نخوندی ها ؟!
دی نیستم :/
 بهمن‌م
من بیشتر خوشحال میشم اگه کسی خود پسته رو بهم بده برای پوستش چندان نه... :))))))))))
خخخخ:)))
خب روش نقاشی شده فرق میکنه با پوست پسته معمولی 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan