استاد خیال

:):

خب قشنگی های امروز رو میخوام بنویسم :)

1.درس زودتر از اونچه که فکرش رو میکردم یه دورش تموم شد 

2.برخلاف تصورم تونستم دو دور بخونم 

3.ناهار از این گوشت قلقلی ها هستن از اونا داشتیم ^___^ واهاهاهاهای :)

(شیکمو هم صد درصد خودتونید :/ من فقط غذا دوس دارم همین )

اممم دیگه ....

خب از اونجایی که روز چندان جالبی نبود و همش یا درس بود یا وبلاگ 

و در کنار همه ی اینا کلیه درد را هم بیفزایید و همچنین خبر مرگ مادربزرگ یک دوست بسیار قدیمی و عصبانیت از دست درس که نگذاشت من به ختم برم -___- و...

واس همین میزنیم جاده خاکی و بدیهیات را مینویسیم 

4.آهنگ گوش دادن 

5.هممون دور هم بودیم 

6.خوندن یه سری از پست ها 

و خب دیگه چیز دیگه ای به ذهنم نمیرسه 

اون تیکه وسط رو هم نوشتم تا بدونم با وجود همه ی این مشکلات و خبر بد هنوز هم روزم میتونه قشنگی داشته باشه هرچند که کوچیک باشن اون قشنگیا :)))


÷کسی میدونه برای اینکه بشه بیدار موند باید چی خورد یا چی کار کرد البته از قهوه و اینجور چیزا هم فاکتور بگیرین دوس ندارم 

لطفا کسی میدونه بگه اخه میخوام بیدار بمونم ببینم میشه یه دور دیگه هم بخونم یا نه 


×آدما هیچوقت ارزش اینو ندارن که نگرانیت رو یا علاقت یا حتی نفرتت نسبت بهشون رو بروز بدی و بهشون بفهمونی ! احساساتت رو برای خودت نگه دار !

فقط شوکولات بیدار نگه میداره...
مسواک زدنم خوبه!
اوکی پس خود را با شوکولات خفه مینمایم :دی 
خب اونم که جزوه بدیهیات هرشبه
خطم؟! :)) ختم البته! :دی
من درستش میکنم ولی شما به رو خودت نیار که اولش غلط بود :)
جمله آخر عالی بود :))))



برا بیدار بودن کافیه با قدم زدن یا شستن سر وصورت با آب سرد خواب از سر آدم بپره خوردن چیز خاصی فک نکنم کار ساز باشه...

از خودم بود :دی 

خب قدم زدن حذف میشه چون میخوام خیر سرم درس بخونم ولی شستن صورت گزینه خوبیه :)
بابت راهنمایی ممنون :))

راستی خوش اومدی :)
واهاهای ^^
حتی میشه گفت واهاهاهاهاهای ^___^
سلام
یه پیشنهاد
از اینا که جدیدا مینویسن بنویس. 100 مورد دوست داشتنی کوچک مثل این
http://never-giveup.blog.ir/1395/10/14-2
سلام :)
 برای خودم نوشتم حتی بیشتر ولی فک نکنم اینجا منتشرش کنم 
همین قشنگیای هر روز خوبه فعلا 
بابت پیشنهاد ممنون رهگذر :))
میگن وضو هم آدمو سرحال میکنه! پزشکی هم تأییدش کرده حتی!
خب دیشب که گذشت ولی برای شبهای دیگه حتما از این روش هم استفاده میکنم :) 
بابت راهنمایی ممنون :)
خیلی رو این مثبت اندیشی اصرار داری! تا الآن تاثیری هم داشته؟
جمله آخرت هم یه جوری بود!! :|
خیلی وقتا خوبه آدم بزنه تو فاز بیخیالی و مثبت اندیشی زندگی براش راحت تر میشه 
البته من در کنار این همه خوشی و اتفاقای خوب اتفاقای بد رو هم میبینم فقط برای خودم این خوبا رو دورش هایلایت میکشم و پررنگ شون میکنم 

درباره جمله آخر هم باید بگم که من بهش رسیدم و البته این نظر شخصیمه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan