استاد خیال

دیگه دسته دست فروش هیچ وقت نیستش فال بد

سلام :)

این عکس حرفای من و دالتون امروز سر کلاس ریاضیه (چرا چپکی شد ؟!)

اون بنفشا دالتونه آبیا منم (بدخط هم خودتونید :/ )

ینی به معنای واقعی من که هیچی گوش ندادم :/

امتحان هم خوب بود ولی من خوب ندادم :(


×من واقعا موندم یه سری با چه اعتماد به نفسی میرن خواننده میشن هان ؟!

بعد بعدتر از اونا کسایی هستن که طرفدار این آدما هستن 

یکی از همین آدما اسمش خلسه ست 

صداش خیییلی داغونه 

اینم آهنگ دستفروش از خلسه و لیتو 

اونی که بعد از میخونه خلسه ست 

یکی دیگه از این خواننده ها هم فردی به نام ارشاد هستش که خودمم نمیشناسمش و فقط یه بار بچه ها آهنگش رو گذاشتن برام و این بدتر از اون یکی :/

اگه خواستین برین اینجا آهنگش رو گوش بدین 

ماجرای آهنگش هم اینه که ایشون یه عشقی داشتن و موقعی که دختره بوده چندان توجهی بهش نکرده و باهم دعواشون شده و دختره رو حسابی ناراحت کرده دختره هم خودکشی کرده و حالا مرده بعد آقا تازه یادش افتاده عه من چقدر اینو دوست داشتم و حالا پشیمون شده و واسش دو تا آهنگ خورده اون یکیش هم اسمش آرامش2هستش

حالا الان آهنگ خوندی که چی بشه ؟ زدی دختر مردم رو تو گورش کردی حالا پشیمونی ؟ دیگه پشیمونی تو و آهنگ خوندنت به چه دردی میخوره ها ؟؟


حالا به طرفدارای اینا برنخوره:دی
دست خط من افتضاحتر از تو!
لازم به ذکره که بگم من تا حلوای شماها رو نخورم نمیرم اون دنیا:دی
واقعیت پذیر باید باشن 
تو یکی ساکت -__-
ببین اینجوری که ماها دق مرگ میشیم :/ 
میخوای من خودم کلی حلوا درست میکنم بهت میدم بخور ولی فقط برو اوکی ؟!
چهارشنبه ۸ دی ۹۵ , ۱۴:۴۰ در دستان لرزان باد (ر.کازیمودوی سابق)
مَثَلِ دستخط بنفشه به آبیه مَثَل شهرام ناظریه به همین خلسه ملسه‌ای که گوش میدی.
:دی
بله بله کاملا قبول دارم داغونه ولی دیگه در این حدم نیستا :/
داداچ میخوای به جا خلسه بگو سپهر 
بعد نکته ای که باید حتما بگم اینه که من فقط همین آلبومشون رو اونم نصفه و نیمه گوش دادم و تا حالا گوش نداده بودم 
چهارشنبه ۸ دی ۹۵ , ۲۰:۵۳ پرتقالِ دیوانه
یادش بخیر :) منم یاد نامه نگاریام با دوستام افتادم :)))
چقدر باحاله خط هاتون:)
:))
خط دالتون باحاله خطه من داغونه :/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan