استاد خیال

بهم نمیخوره

+ نیلوفر تو الان چند سالته ؟!

_14 سال و  حدودا 11 ماه برای چی ؟!

+ والا من همسن تو بودم خیلی بزرگ تر بودم 

_ :)) آره خودمم میدونم که اصن بهم نمیخوره که دو روز دیگه 15 سالم میشه 

نه واقعا بهم نمیخوره ها !


اینا رو مامانم بعد از مسخره بازیم با بابابزرگم گفت 


خودمم قبلش به همین فکر میکردم

 به این نتیجه رسیدم که اگه با یکی راحت باشم خیلی بچه و شیطون میشم البته گفتم که باید با طرف راحت باشم 

البته اصولا زود با همه گرم میگیرم ولی خب جلوی غریبه ها به شدت خانم میشم و خدا اون روز رو نیاره که با یکی صمیمی بشم 

مخصوصا جلوی دوستام خیلی بچه میشم 

نمیدونم خوبه یا نه ؟ باید بشینم خوب دربارش فکر کنم ببینم باید خانم باشم یا بچه ؟!

جالب بود
:)
بچه باش دنیا ارزش خانوم شدن نداره(-:
شاید... :)
تولدتم پیش پیش مبارک 
منم پیش پیش ممنونم :)))
بچه باش...
دنیای بزرگترا تو خیلی از زوایاش کثیف و مزخرفه...

تولدت پیشاپیش مبارک گل دختر :))
میدونی میترسم همین آدم بزرگا پیش خودشون فک کنن چون بچم هیچی حالیم نمیشه و... پوووف 

ممنونم:)))
بچگی شیرین تر است^^
خیییلی شیرین تر 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan