استاد خیال

چه رویی داری تو -__-

+دقت کردی هرموقع من کار دارم و درس میخونم پا میشی میای :/ ؟؟؟
_ آره ^_^
+ درد و آره :| چه رویی داری تو؟! ینی حالیت نمیشه نمیخوام الان اینجا باشی؟!
_معلومه که میدونم و حالیمه :)
+با اون لبخنداش اه :// خب پ تو که میدونی چرا اینجایی؟! د پاشو برو دیگه :/
_ نمیخوام دوست دارم اینجا باشم 
+ ولی من دوست ندارم -_- د بفهم من الان کار دارم 
_ و این اصلا برام اهمیتی نداره 
+ اخ دلم میخواست میتونستم یه دونه خوشگل بخوابونم تو دهنت تا واسه من بلبل زبونی نکنی
اه اصن برو بمیر خروس بی محل و نفهم -__-

نمیفهمم چرا وقتی کلی درس دار م این همه فکر و خیال میاد سراغم و هرموقع بیکارم معلوم نیس کجا میره که پیداش نیس 
از صبح خیر سرم مثلا دارم درس میخونم ولی فقط دارم فکر و خیال میکنم کلی چرت و پرت توی ذهنم واسم ردیف میشه و همش یه دور نصف و نیمه خوندم :/ پووووف اصن حوصله‌اش رو ندارم تازه اونم ادبیات:/ باز فیزیکی ریاضی ای چیزی بود بهتر بود 


خدا رحمت کند ادبیات را...
امتحان نوبت یک دفاعی که خر تر است:/
(فکر میکردم فقط منم افکارم موقعی ک ب نیت درس خوندم میشینم پشت میز میریزن تو مخم!)
چه قدر تفاهم داریم تو این جور مسائل ما :)
 دفاعی کلا چرته :/ هم خودش هم امتحانش ://
تنها نیستی تازه علاوه بر خیالات آدم خوابش هم میگیره
ادبیات با شور بخون شیرین میشه 
زبان فارسی رو چه کنیم که هر جوری بخونیش شیرین نمیشه .......
به نظرم درس حوصله سر بری هستش 
البته کلاسش خوبه خوندنش حوصله سر بره 
چ پرروئه:)))
آره خیلی :/ 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan