استاد خیال

آهنگ میخوام!

خوانندگان محترم ! 

اینجانب نیاز به آهنگ پیدا کرده است. لطفا هر آهنگ قشنگی که به ذهنتون میرسه معرفی کنید.

+ چون همه ی آهنگ هام انگلیسی هستن میخوام یکم فارسی بگوشم پ آهنگی که معرفی میکنید فارسی باشه 

+به سن و نسل بنده هم توجه کنید و آهنگ های سنتی و از این دست چیزا نباشه و همچنین توش چرت و پرت (همون فحش)نداشته باشه 

+شادی و غمگین بودنش مهم نیس فقط همین که قشنگ باشه خوبه

با تچکرات فراوان استاد خیال

من که اصلاً اهلش نیستم
چون برکت رو از زندگی میبره
اما حال آدم رو خوب میکنه 
هرکسی یه عقیده ای داره 
حتما میخاید فارسی باشه؟!
میتونم ی سری اهنگ انگلیسی خوب بهتون پیشنهاد کنم...
راک هم گوش میدید؟!
خودم الان همه ی آهنگام انگلیسی هس 
حالا اگه قشنگه خوشحال میشم بهم بگید
تا حالا گوش ندادم 
چاوشی 

تک آهنگ دوست داشتم و چشمه ی طوسی (البته سلطان ما موزیک بد نداره)
اوه مای گاد ! سلطان !
پنجشنبه ۲۵ آذر ۹۵ , ۱۶:۳۰ ابو اسفنج بلاگفانی
منم زیاد اهلش نیستم.
:)
هرچی الان ب ذهنم میاد رو میگم^^:
Let her go-passenger
I dream about you-simple plan
Don't threaten me with the good times-panic!at the disco
Feel invincible & famous & stars -skillet
اخرین البوم andy black اسمش فکر کنم shadow side باشه عالیه...
البوم smoke and miror از imagine dragons
اهنگ cups مال فیلم pitch perfect
کلا موزیک های فیلم pitch perfect 1&2رو گوش کنید خیلی خوبن...
بازم خاستید بگید بهم:)
فارسی البوم امیر بیگزند محسن چاووشی!
 وااای خییلی ممنونم :)
Pitch perfect خیلی خوبه 
از بین خواننده های خارجی کدوم رو بیشتر گوش میدی؟!
Fou از شاهین نجفی
چرت و پرت نیس
فحشم نداره
بازی از والایار
کی خوبه کی بد زدبازی
من میلیونر نیستم زانیار
دیوونه چاوشی
عشق یعنی فریدون آسرایی
بسی مچکرم :)
من راک گوش میدم...
روانی گروه  skillet ام... andy black هم خیلی خفنه...
اما اهنگ های دیگ البوم جدید دان میکنم و خوشم اومد هواسم هست اگ البوم دادن دان کنم و خیلی خوره گروه های دیگه نیستم...
کلا از موزیکهای دیوونه بازی خوشم میاد😆
یا خیلی غمگین...
مثل i hate u i love u(احتمالا اینو شنیدین... اگه نشنیدین حتما دان کنین... مال ریحانا نیس!)یا مثلا اهنگ های anna blue...
سلیقه جالبی داری:)
برعکس من اینجور آهنگا رو گوش نمیدم 
اکثرا آهنگام آروم هستن 
من وان دایرکشن و تیلور و ادل و شکیرا رو خیلی گوش میدم البته بیشتر وان دی 
بعد از بس آهنگام زیادن اسماشون یادم نمیمونه:/
((-: به درک یاسر بی نام
ممنون :) 
حتما میرم میگیرم 
سلام
من آهنگ خوبی نمیشناسم
چیز خوبی میدونید معرفی کنید
سلام
خب من نمیدونم از چه سبکی خوشتون میاد اگه بدونم بهتر میتونم بهتون معرفی کنم
اما میتونید از پیشنهادهای دوستان استفاده کنید
جمعه ۲۶ آذر ۹۵ , ۱۱:۲۱ خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
به چشمات قسم .... حامد همایونی
ممنون بابت پیشنهاد:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan