استاد خیال

اعتراض کردن بیهوده ترین کاریه که میشه انجام داد

توی تمام عمرم مخصوصا این دوسال به این نتیجه رسیدم که اعتراض کردن بیهوده ترین کاریه که میشه انجام داد و بهترین حالتش اینه که برات ضرری نداشته باشه که در 95درصد مواقع برای آدم ضرر داره 
اصن کی گفته با اعتراض همه چی خوب میشه؟! هرکی گفته حتما تا حالا اعتراض نکرده والا من هربار که اعتراضی کردم یه دردسری برام درست شده 
اصن کی گفت من و دالتون وکیل وصی بشیم ؟! 
د عاخه من که میدونستم آخر سر یه چی میشه پ چرا باز رفتم ؟! د عاخه من که میدونستم اعتراض کردن عاقبت نداره و دردسر میشه برام پ چرا پاشدم رفتم ؟!
یه آتیشی درست شده و کاری ندارم که کی درستش کرد ولی اینو میدونم که این آتیش با اعتراض های بچه ها شعله گرفته و حالا همه عقب کشیدن و من و دالتون فقط یه قدم فاصله داریم تا تو آتیش بیفتیم و بسوزیم باهاش 
همین الان هم داریم از بوی دودش خفه میشیم!
از من میشنوین به هیچی اعتراض نکنید!به جاش بی سر و صدا اون کار رو نکنید و کار خودتون رو انجام بدید 
پ.ن: توی مدرسه کلی بساط داشتیم و این وسط تنها کسی که داره ضرر میکنه من و دالتون هستیم 
ماجرای طولانی ای هس و فک نکنم براتون جالب میبود واس همین ننوشتم

فقط دعا کنید همه چی درست شه و سر ما دو تا خراب نشه چون حوصله دردسر رو ندارم 
*ببخشید قبل از اینکه کامل شه منتشر شد.

ما اعتراض کردیم
سه روز
نرفتیم سر کلاس
از صبح تا ظهر شعار دادیم
و نزاشتیم حکم نا حقی که وسط سال میخواست مدیرمونو عوض کنه عملی بشه
از صدا و سیما هم اومدن فیلم گرفتن
باریکلا :)
البته اعتراض باید حساب شده باشه
و سر چیز منطقی
زود کناره نگیر
حتی اگه همه کناره نگرفتن
کاملا حساب شده و منطقی بود 
همین کناره نگرفتنام قبلا کار دستم داده دیگه 
توی هفتم سر همین چیزا نزدیک بود با دوتا دیگه از دوستام اخراج بشیم و حتی یکی دیگمون هم اخراج موقت شد و کلی بلا سرمون آوردن که کاملا به ناحق بود 
میدونی من و دالتون رفتیم حرف بچه ها رو گفتیم ولی الان واسه ما از همه بدتر میشه
*گرفتن
امیدوارم بدون دردسر مساله زودی فیصله پیدا کنه.
خدا کنه :)
ایرانه دیگه ...
.... توش گرفتن حق معنا نداره و آدما به ناحق مجازات میشن 
:/
البته تمام دنیا همینه 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan