استاد خیال

دیدین چی شد؟!

× توقع ندارین که در برابر این حرف مامانمم که میگه بدون درس خوندن معدل بیست بیارم پوکر نشم:||| 
همچنین اینکه با زیاد درس خوندن بنده مشکل داره :|||
÷ دیشب مثلا خواستم از خودم خلاقیت نشون بدم و طی عملیاتی با لاک به جون قاب گوشیم افتادم و اولش خواستم طرح بارسا بزنم که نشد بعد پاک کردم و با یه لاک دیگه افتادم به جونش و به معنای واقعی گند زدم توش :// 
حالا امروز خواستم گندمو پاک کنم و با لاک پاک کن افتادم به جونش و بازم گند خورد توش ولی خب باز یکم قابل تحمله :// 
= چند روز پیشا که داشتم کانال هارو عوض میکردم یهو دیدم که داره آن شرلی رو نشون میده و من بس شادمان گشتم 
+ دیدین چی شد؟؟ اگه ندیدین که برین به چشم پزشک خودتون رو نشون بدید!
خیییلی باحال و شاد شده ^__^
پ.ن1: از قصد از = و  × و + استفاده کردم تا عدالت رو بینشون رعایت کرده باشم. میدونم خیلی عادلم نیاز نیس بگید : دیییی 
پ.ن2:من خیییلی خییییلی از آن شرلی خوشم میاد با اینکه یکم دختر لوس و پر حرفیه ولی دنیاش خییییییلی قشنگه ^__^

مادرت دختر نمیخواد؟ :))
ببین درسته که مشکل داره با زیاد خوندنم ولی خب نمره ی زیر بیست رو اصن قبول نداره ها  
پنجشنبه ۱۱ آذر ۹۵ , ۲۰:۰۲ ابو اسفنج بلاگفانی
من هم آن شرلی رو دوست دارم. منتهی نه به خاطر شخصیت خودش که یک کم دخترونه ست. بلکه به خاطر داستان قوی ای که داره. خیلی داستان خوبیه واقعا.
خب راست میگن. کمتر درس بخونید.
قالب هم واقعا شیک شده.
داستانش معرکه ست.
من همین شکلیشم تو درسام موندم دیگه کمتر بخونم که هیچی 
ممنون:)
همه زدن کانال بانمک نویسی
ممنونم
بله؟!
بابت چی ممنونید؟
زیادخوندن رابطه‌ی مستقیم با نمره بالا و بیست داره! چجوری با یکی مخالفن با یکی موافق!؟ :))
میگه خب سرکلاس گوش بده!
یه جورایی منظورش اینه که من الان تک بعدی شدم و با این مشکل داره

بابت آوردن لبخند به لب مردم
من؟!آوردن لبخند رو لب مردم؟!؟!؟
شما لطف دارید ولی من طنز نویس نیستم فقط ذهنم رو مینویسم همین 
من اصلا اشتباه کردم گفتم ممنونم.
ببخشید.
(لبخند)
قالب جدید مبارک :)
مرسی:)
منم بلاهای زیادی سر قاب گوشیم اوردم رسما تا الان دوازده تا قاب داغون شده دارم :/
با همین فرمون بری جلو میتونی یه رکوردی چیزی بزنی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan