استاد خیال

کنگر خورده لنگر انداخته:/

ببین یه هفتس دارم تحملت میکنم و هیچی نمیگم 

هی هرکاری کردی ساکت نشستم 

هر آدمی یه ظرفیتی داره 

منم الان ظرفیتم پر شده و دیگه نمیتونم تحملت کنم میفهمی

پ با زبون خوش دارم بهت میگم پاتو از روی سر من بردار اوکی؟!

برنمیداری،نه؟!؟ پ خودت خواستی 

یکی اون نانچیکو من رو بیاره که برم به این سردرد حالی کنم از مغز و سرم بره بیرون 

هرچی این یه هفته بهش هیچی نگفتم ،گفتم هوا آلوده ست نمیتونه بره بیرون بزار حالا یه دو روز هم باشه چیزی نمیشه 

ولی دیگه پررو شده کنگر خورده لنگر انداخته قصد نداره بره:/

سه شنبه ۲ آذر ۹۵ , ۲۲:۴۰ ابو اسفنج بلاگفانی
توصیفات در مورد کی بود؟
گفتم که سردردم
نه که اخیرا بلاگرا با افراد داخل خونشون مشکل پیدا کردن چند تا دیگه پست اینجوری خونده بودم، اینم دیدم اولش گفتم: یا خدا، چرا ملت اعصاب معصاب ندارن!!
بازم خدا رو شکر :))
اون قسمت "با خودم گفتم هوا آلوده ـس نمیتونه بره بیرون" خیلی منطقی بود :))
اصن قصدم همین بود که نشون بدم تا آخر یه چیزی رو بخونین بعد قضاوت کنین
اصن من همه حرفام منطقی هس:دی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan