استاد خیال

تقلب

من تا دوسال پیش خب تقلب میکردم البته بیشتر میرسوندم ولی خب...
از پارسال چون به جوابای خودم بیشتر از بقل دستیم و اطرافیانم اعتماد داشتم دیگه تقلب نمیکردم ولی خب الان دیگه اصن خودم هم نمیخوام 
ولی دستمو باز میزارم یا مثلا وقتی کسی ازم چیزی میپرسه بهش جواب رو میدم 
میخوام ببینم این کار هم اشتباهه یا نه؟!
سه شنبه ۲ آذر ۹۵ , ۲۰:۳۴ ابو اسفنج بلاگفانی
صد در صد اشتباهه.
خب اخه اون آدم وقتی ازت میپرسه و نیاز داره نمیشه که آدم نگه!
سه شنبه ۲ آذر ۹۵ , ۲۰:۴۳ ابو اسفنج بلاگفانی
بذارید یک مثال بزنم.
شما تصور کنید که سه نفر توی یک کلاس هستین. شما از همه زرنگ تر هستین. فرد شماره ی 1 متوسطه و فرد شماره ی 2 تنبل.
شما به فرد شماره ی 2 کمک میکنید تا شاگرد دوم بشه و نمره ش از شماره ی 1 بیشتر بشه. شما فقط بهش کمک کردین. ولی در حقیقت حق شماره ی 1 رو ضایع کردین. تصور کنین که شماره ی 1 خیلی خونده و شده 18. شماره ی 2 هیچی نخونده و با کمک شما شده 19. شما هم که شدین 20.
حالا بازم به نظرتون مشکلی نداره؟
حالا که فک میکنم داره حق اون آدم خورده میشه 
سعی میکنم از این به بعد حداقل جواب سوال های بقیه رو ندم
من تقلب نمی‌کنم، مگر در حد نیم نمره، یا یه کلمه که واقعا یادم نیاد، تقلب هم نمیدم اما نهایت لطفم برای تقلب دادن که سالی یکی دوبار اتفاق میفته اینه که جلوی تقلبشون رو نمی‌گیرم! و این تقلب دادن مشروط میشه به اینکه بتونن خط من رو بخونن یا نه :)) 
خب تقلبی هم که من میکردم در حد همین مثلا یه جاخالی یا صحیح غلط بود
رسوندنم هم در همین حد هستش
خط شما رو که فک نکنم در حالت عادی هم راحت بشه خوند:/
وقتی تو مدرسه ای آدم میگه حالا نیم نمرست تقلب اونجوری حساب نمیشه وقتی میری دانشگاه پروژت رو از اینترنت یا یکی دیگه میگیری وهیچی ازش نمیفهی و فقط نمره میگیری وقتی رفتی سربازی پوتینت رو میدزدن میری پوتین یکی دیگه رو میدزی و همه رو با این کلمه که احتیاج داشتم بهانه میگیری و و قتی رفتی تو زندگی واقعی خودت میدونی که چی میشه همون آدمی میشی که الان میگی اون آدما دارن جامعه رو بد می کنن ! همه چی از همین جاها شروع میشه میخوای باور نکن !
موافقم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan