استاد خیال

من و اینهمه خوشبختی محاله محاله^__^

خب مثله اینکه باز هم سرکار بودم:|و یه ساعت پیش اعلام کردن که تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل هستش:)

و من از خوشحالی در پوست خود نمی گنجم و جا دارد بگویم که:

من و این همه خوشبختی محاله محاله ^___^

من و این همه خوشبختی محاله محاله^___^

بعدا نوشت:قبل از اینکه بدونم تعطیله و داشتم درس میخوندم کلی خوابم میومد به حدی که از چشمام اشک میومد ولی الان اصن انگار نه انگار که خوابم میومده:/

بخاطر آلودگی هوا؟ :|
آری:)
/-:اینجا حتی الودگی هم نمیاد 
کجا زندگی میکنین؟!
سه شنبه ۲۵ آبان ۹۵ , ۱۷:۴۲ ابو اسفنج بلاگفانی
الان خوشحالین آلوده است شهر؟
به هیچ عنوان چون خودم هم چند روزه سردرد دارم 
ولی باید تعطیل  میشد چون واقعا اوضاع خرابه و همین امروز ما کلی تلفات داشتیم:/
:))
:)))
بقول مامانم خواب سر درس غصه خوابه!!! یعنی از غصه ی درس خوابت می گیره :دی
روز تعطیلت نوش جان! یه شنبه ای هم پیش رو داریم...احیانا قرار نیست بین التعطیلیش کنن آیا؟ :/
چه جالب!
ممنون
تعطیل هم نکنن خود مردم از بس که نمیرن مدرسه یا سرکار تعطیل محسوب میشه
اینجا هوا ابریست...من ی ساعتی میشه از کلاس برگشتم.
اخ اخ اخ نگو ...اون دوران چ اشکایی ک نریختیم.
چه قدر خوب!
:دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan