استاد خیال

خوشحالی ای که دوام نداشت

توی پست قبلی گفتم که کلی امتحان داریم ولی در کمال ناباوری زنگ اول فهمیدم که قصد داشتن ما روتبدیل به یه  حیوون خیلی محترم  بکنن ولی انتظار نداشتن که این رابطه متقابل باشه و ما نیز همین کار رو باهاشون بکنیم و هیچی نخونیم ولی خب از اونجایی که من هیچ وقت خدا شانس نداشتم زنگ سوم درسی رو که نخونده بودم ینی درس شیرین دینی:| آنچنان امتحانی گرفت که ... بهتره با یه لبخند ملیح از کنارش رد شم تا دهنم باز نشده آخه لا اقل اون بقیه رو یکم خونده بودم ولی اینوووو.... هععی بگذریم گند و نمره ای هس که زده و گرفته شده و بهتره بهش فک نکنم چون پس فردا که من روانشناس این مملکت بشم نمیگن نمره دینیت توی اول دبیرستان چند بوده ؟!


همین اتفاق ها برای دالتون هم افتاد یا خواب دیدم :|||
چه. اشنا

خواب ندیدی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan