استاد خیال

توضیحات یک دانشجوی ترم اولی درباره ی هفته اول دانشگاه

مردم میرن دانشگاه بعد میان میگن این استاد خوب بود اون یکی ال بود اون بل بود بعد داداش من رفته بعد از یه هفته اومدم بهش میگم خب برادر من دانشگاه چطوره چه جوریاست؟! برگشته میگه:خیلی خوبه بزرگه تازه یه جایی هم پیدا کردیم عین جنگل میمونه پره دار و درخته (تا اینجاش که خب عادی بود منم هی منتظرم بیاد در مورد بچه ها و استادا بگه)کلاسمونم پره دختره. همشون خوبن ولی یکی هس موهاش فلانه (قشنگ با جزئیات بچه ها رو توصیف کرد برام (تا اینجاشم که خب مشکلی نبود)واااای نمیدونی چه دستشویی هایی داره آدم کیف میکنه(برادر من کیف؟! اخه اونجا هم جاست واسه کیف کردنo-o)شیراش که اصن نگو خیلی خوبه 

نه واقعا من اینو کجای دلم بزارم دریغ از یه کلمه حرف زدن درباره ی استاداشون به جاش تا شب داشت واسم دستشویی های دانشکده های مختلف رو تشریح میکرد تازه میگف ماله داشنکده (یادم نی کدوم کدوم رو میگف)باحال تره 

نه واقعا قراره این بشه وکیل مملکت نوچ نوچ نوچ

دم برادر شما گرم ! :/
دستشویی ها رو دریافتن به جای اساتید !!
( راستی من اینقدر ترسناکم ؟؟)
برای چی باید ترسناک باشی؟!:|
:) هویجوری گفتم !
اها:|
ینی همون اول کاری رفته همه ی دانشکده ها و سرویس بهداشتیشونو دیده ؟ :))
والا دانشگاه ما ک سرویس بهداشتیاش کیفیت ندارن .خوشبحال داداشت اینا
حالا بپا جو نگیرتش ترم اولی عاشق بشه 😂
دانشگاهشون نوسازه واسه همین تمیزه 
D:
ما هم ی ساختمون نوساز داریم ولی تا حالا نرفتم ببینم تمیزه یا ن سرویس بهداشتیش :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan