استاد خیال

بهشت من

بهشت من جایی هس که توش هیچکس مریض نباشه هیچکس غمی نداره همه برای پیشترفت به هم کمک میکنن به جای اینکه همو زمین بزنن ست همو میگیرن بهشت من جایی هس که یه بچه دم شیشه ی ماشین ها واینمیسته تا بخاد پول بگیره بهشت من جایی هس که آدما به تفکرات و عقاید هم احترام میزارن بهشت من جایی هس که توش اختلاف طبقاتی وجود نداره و این عنوان های الکی که همه بهم میدن و آدما رو الکی بالا میبرن وجود نداره توی بهشت من همه به هم محبت میکنن و همه همیشه در حال خندیدن هستن در بهشت من کسی دیگری را قضاوت نمیکند و کسی سر دیگری را کلاه نمیگذارد 

مدرسه ای وجود ندارد و شما به طور خدادادی دانش بالایی دارید

بهشت من جوی هایی از آب میوه های مختلف درختانی از جنس شکلات و بوته هایی از جنس چیپس و پفک داره و کوه های بزرگی از جنس بستنی 

در بهشت من هرچه بخورید هیچ تغییری نمیکنید و پس باخیال راحت شیرینی بخورید

این بود بهشت من

--------------------------------------------------

با تچکرات از دالتون وارن

دانش ذاتی رو خیلی قبول دارم
مثلا فک کن همینجوری تمام زبان ها رو بلدی و تمام چیزای علمی از ریاضی گرفته تا ادبیات رو بلد باشی 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan