استاد خیال

سوال ؟؟

سلام :)

میگم یه سوال 

میشه از روی نوشته های یک فرد فهمید چند سالشه یا جنسیتش چیه؟!


+خودش اشاره ای نکرده باشه ها.

+اگه آره که با رسم شکل نشان دهید :دی

+نه حالا جدا کامل جواب بدین میخوام بدونم 

+دقت کرده بودید تا حالا بهتون سلام نکرده بودم ؟! 

+تازه میخوام ازتون خدافظی هم بکنم :دی

به زبون خودم خدافظ به زبون دخترعموم خُبابِظ

از رو نوشته ها میشه سن عقلی طرف رو حدودی تشخیص داد :/
+ خدافظی برا چی؟
اومدم سلام کردم حرفم رو گفتم حالا هم که تموم شد خدافظی کردم دیگه 
من همش تو وبلاگمم شما ها بالاخره میاید و میرید زشت بود بی خدافظی بدرقتون کنم :دی
تشخیص جنسیت هم در کل نه! مگر اینکه بعضی موضوعات خاص رو نوشته باشه
بابت جواب ممنون :)
بنظر من نه :/ برای من خیلی سخته ولی بالاخره کشف میکنم :/
جوینده یابنده است :)
خخخخخ! نه اینکه این روزا هر کی خدافظی میکنه کلا وبلاگشو حذف میکنه، گفتم نکنه تو هم میخوای بزنی حذف وبلاگ :|
نه حالا حالاها هستم :)
اون دیگه به حس آدم برمیگرده :دی ولی من میتونم برای خودم حدس بزنم که مثلا فلان وبلاگ نویسنده‌ش چطوریه [بزرگه ؛ کوچیکه ؛ خانم و یا آقاست] بعضی اوقات سخته و اشتباه هم میشه به هرصورت :) تضمینی نیست :دی
بابت جواب ممنون :)
همینجوریع نمیشع!!!
باید دو فصل شرلوک ببینی تا یک تاثیر بزاره روت بعدش شاید بشه:))))
(کلا کار سختیه... جنسیت رو با توجه ب فاز میشع اما سن ی کم سخته.. مثلا من فکر میکردم تو دهمی!)
من واس خودم یه پا شرلوکم 
خب در همین حد هم عالیه منظور من هم همینه که آدم میتونه تشخیص بده طرف بچه‌ست یا بزرگه
يكشنبه ۵ دی ۹۵ , ۱۸:۵۴ در دستان لرزان باد (ر.کازیمودوی سابق)
جنسیت زیاد سخت نی ولی سن نچ
در این حد هم که بفهمین بزرگه یا بچه ست هم نمیشه ؟!
يكشنبه ۵ دی ۹۵ , ۱۹:۱۸ در دستان لرزان باد (ر.کازیمودوی سابق)
نه زیاد :) 
مگه مثلا پنج شیش ساله باشه :دی
ممنون بابت جواب :)
بچه پنج شش ساله :|
جنسیت رو میشه تشخیص داد
ولی سن رو نه
اصن چرا راه دور میریم؟!همین خود بنده!دهنم صاف شد تا به یه سریا بفهمونم 12 سالمه :|||
چه دل پری داری :)
معلومه که میشه ولی معمولن دقیق نیست. ممکنه یکی 16 سالش باشه ولی مثل یه آدم 30 ساله فک کنه.
آره خب 
ممنون بابت جواب :)
(-: فکر نکنم کسی بتونه سن منو حدس بزنه چون اکثریت اشتباه گفتن(-»
خب در همین حد که مثلا من حدس بزنم که بیشتر از هیجده سال داری و بزرگی هم خوبه باز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan