استاد خیال

حوصله دنیا و آدماش رو ندارم

قشنگی های دیروز :)

1.شیمی نیومد و امتحان کنسل شد ^__^

2.خنده هامون با نیکی و مهسا :)))

3.آزمایشگاه و مسخره بازیامون اونجا و آب بازی کردن ^_^

4.خنده هامون :)

5.ادا در آوردنام و خندیدن بچه ها :))))



قشنگی های امروز^___^

1.امتحان زیست کنسل شد ^___^واهاهاهاهای

2.حرفامون:)

3.رفتم پیش مهسا نشستم 

4.فوتبال دیدم :)

5. و.....

6.تبلتم رو از داییم گرفتم ^__^


+سر زنگ ادبیات دبیرمون داشت از مهسا همون سرجاش که نشسته بود می پرسید بعد یه چیزی بود من فک کردم مجاز میشه و بهش آروم گفتم بعد نگو مجاز نبود و تشخیص بود :| بعد مهسا خیلی آروم برگشته میگه "خفه شو" منم اون وسط مرده بودم از خنده :دی

++اینکه یکی باشه که بشه آدم پیشش راحت باشه و توی همه شرایط بشه روش حساب کرد و خیلی چیزای دیگه واقعا یه نعمته:))) 

+++گاهی وقتا آدما نه از خستگی نه از بیماری نه از بی خوابی و نه.... نمیخوابن 

خیلی وقتا آدما حوصله ندارن 

حوصله این دنیا وآدماش رو ندارن 

و تنها راه فرار میتونه خواب باشه 

++++ هه عمرا دیگه بزارم ببینیش :) 

از این به بعد میشم یکی دیگه 


#پست قبلی 12مورد

1.یه دوست خوب خیــــلی زیاد بهتر از تنهاییه,و تنهایی بهتر از دوست بد
2.چه رویای شیرینی دارید شما,,
3.یه شبه نمیشی یکی دیگه,تا حالا مورد نداشتیم  .
1.دقیقا
2. :)
3. ولی من میتونم :)
مورد شیش!!
خب ادامش ؟! 
مورد شش چی؟!؟!
فوتبال بارسا رو دیدی دیگه؟؟ گفته بودی هروقت فوتبال میبینم نمیبره :)) پس بگو چرا مساوی کرد!
آره بازی بارسا رو دیدم 
داور نامرد توپ تو دروازه رو گل اعلام نکرد مسخره چندش -__-
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan