استاد خیال

میخوام با بچه های تیم بارسا برم تولد ^__^

خب مانده ام که ابتدا تلخ بنویسم انتهایش را شیرین یا برعکس ...

خب فکر کنم در انتها اگر لبخند بر لبانتان بیاید به جای آنکه بدون لبخند صفحه وبم را ترک کنید بهتر است :) 

خب نمیدانم خودم هم دقیق از کی شد که اینقدر ضعیف و حساس شدم 

منی که از خرداد به این ور تا همین دو سه هفته پیش حتی اشک هم نریخته بودم چه شد که این شد و من حتی با یه نه یا یه کار عادی زود بهم بر میخورد یا ناراحت میشوم و بغض میکنم 

البته نه اینکه در این مدت گریه نکردنم همه چی خوب بوده باشد ! نه! اما خیییلی قوی تر از این حرفا بودم که بخواهد اشک در چشمانم حلقه ببندد 

منی که چند سال بود از ته دل هق نزده بودم حال برای یه چیزی که از نظر همه ساده و گذراست و حتی در نظر خودم هم چه گذشته و چه هم اکنون اینطور بوده از ته دلم هق زدم.

قبلا هم گفته بودم وقتی یکی هق هق گریه میکند ینی واقعا ناراحتیش در اعماق وجودش است و حال من دقیقا همین است و هنوز هم با یاد آوری‌ش بغض میکنم و قطرات اشک از چشمانم جاری میشود 

البته نه آنکه فکر کنید صورتم از گریه خیس شود نه ! حتی همان روز هق هق گریه کردنم هم اشک چندانی نریختم و الان هم فقط دو قطره اشک 

انگار چشمه ی اشک هایم به تهش رسیده باشد و کم کم دارد خشک میشود 

آنقدر حساس شده ام که از چیز ها و رفتار های کوچک هم ناراحت میشوم و منی که به روی خود نمی آوردم و همیشه بیخیال بودم اکنون نمیتوانم بیخیال باشم ! انگار آن دخترک شاید هم پسرک بیخیال درونم به خواب فرو رفته ...

حالم از این ضعف ، از این بغض که برای هرچیز کوچیکی سریع دورون گلویم جا خشک میکند ، از خودم ، از این اشک ها و حتی گاهی از این "من ضعیف" بهم میخورد !

______________________

بعد از کلاس ریاضی کلی سر این که آیا فرجه میتونه منفی هم باشه یا نه و... با دبیر من و دو تا از بچه ها بحث کردیم و نه ما قانع میشدیم و نه دبیر و حالا قرار شده بریم در مورد یه سری چیز ها تحقیق کنیم تا ببینیم کی درست میگه 

اینم بخشی از بحث نوشتاریمونه  اگه کسی چیزی فهمید ازش یا چیزی میدونه بگه :)

اون ایموجی با دهن آویزون و علامت تعجب کناریش رو هم دبیرمون کشیده که ینی مثلا اینی که میگین منطق نداره و از این چیزا :)

من نمیدونم چرا این بیان هی عکسامو چَپَلوک نشون میده :/



2.سر ریاضی با بچه ها شلوغ کردیم بعد دبیر به من میگه که من باید به بچه ها میگفتم حل کنم نه اینکه خودم هم سر و صدا کنم و از جور حرفا ...

بعد دالتون برگشته میگه "خانم اگه میگفت که بچه ها میزدنش "

دبیر "من که فک نکنم کسی بتونه dreamer رو بزنه "

الان ینی دبیر هم فهمیده من زورگو ام :|| ؟! 


3.گفتم که پنجشنبه تولد کدبانومون هستش ^_^

امروز هم کارت دعوتاش رو داد و من قراره بچه ها تیم بارسا رو به عنوان همراه ببرم ^___^ 

بهش گفتم طناز بچه ها زیادنا ! گفت اشکال نداره خوش میگذره :) 

حالا موندم به انریکه بگم یا بپیچونیمش با خودمون نبریمش ! 

تو فکر اینم به شکیرا و بچه هاش هم ^__^ بگم همراه پیکه بیان

(البته لازمه که بگم منم به دلایلی نمیتونم برم:/ چه برسه بخوام اینا رو با خودم ببرم :/// )


از ته دلم آرزو میکنم همتون به هرچی که میخواین برسین :)))))

شاد باشید و شادی خلق کنید :))

خیلی طولانیه ولله که حسش نیس :|
فقط امیدوارم تولد خوش بگذره ^^
هر طور راحتی :)))
چون نخوندی لازمه که بگم بهت من خودم هم نمیتونم به دلایلی برم :/
فکر کنم یکی دو شب پیش منم گریه کردم. دلم پُر بود. فقط یه قطره اشک. همین.

از اینکه گریه کنم خیییلی بدم میاد 
از خرداد به بعد روی خودم کار کردم و نه تنها جلوی دیگران بلکه جلوی خودم هم گریه نکردم ولی الان انگار یه غمی اون تهای دلم پیدا شده 
گریه های منم در حد دو تا قطره اشک بیشتر از اون اصن چشمام اشک ندارن 
:(
امیدوارم هیچوقت هیچوقت دلت پر نباشه که بخوای حتی همین یه قطره اشک رو هم بریزی :)
گریه خوبه
ولی اینکع نیاد و بغض گلوتو فشار بده خوب نیست
من همونی ام که فکر میکنی :) 

اصلا خوب نیست 
:)
tl;dr

:پی
؟!؟!
متوجه نمیشم :/ 
از رو نظرات فقط میشه فهمید که مطلب راجب گریه بوده!

یکی دو قطره اشک که به جایی نمیرسه =) گریه باید پدر مادر دار باشه
به پهنای صورت اشک بیاد :دی
تو دخدری نمیشه بهت پیشنهاد داد بری کنار اوتوبان جایی که کسی نی و صداتم نمیشنوه، زار بزنی، اگر جایی مشابه پیدا کردی فرصت رو از دست نده

مجددا یاد آور میشم که tl;dr
ینی یه عده تنبل دور هم جمع شدین -__-
دوخط که دیگه تنبلی نداره تازه نصفشم که عکسه :// 
ما از این گریه ها بلد نیستیم دادا 
ممنون بابت پیشنهاد ولی فک نکنم همچین جایی پیدا بشه 
پیدا هم بشه من فقط بغض بلدم گریه کردن از یادم رفته :)
و من هم مجدادا میگم که نمیدونم این ینی چی :/
من تنبل نیستم =)) گفتم یه موقع از حوصله تو خارج نباشه من کامل بخام بخونم =)
گوگل نداری مگه فرزندم :دی ؟
داخلش مثلن تایپ کن tl;dr =)
معنیش:
too long ; didn't read
خیلی خوبه که بهونه ای برای گریه نداشته باشی
منم نظورم گریه های پیاز پوست گرفتنی نبود =)
اینکه آدم اشکش دم مشکش باشه خوب نی، ولی بغضشم اگر نگه داره خوب نی

همیشه خندون باشی

نه دیگه اینکه شما کامل بخونی به حوصله من ربطی نداره نگران نباش :/
شما هم همیشه خندون باشی :))
گریه ـت گرفت، گریه کن ضعف و اینا مزخرفه، از هیچیم نترس..
----------------------------------------------------
1. از عکس که چیزی نفهمیدم معلوم نیست از کجا شروع و به کجا ختم میشه :)) ولی باید بگویم که: (نمیشد اینجا رادیکال بنویسم ازش عکس گرفتم)
توضیح: http://www.upsara.com/images/sxwy_2.jpg
مرجع:http://www.upsara.com/images/t9bi_1.jpg
3.یه سوال بپرسم؟ اون "مهرک" اسم مستعارته؟
ممنون شما هم :)
من از گریه کردن بدم میاد :/
1.چون شروع و پایان خاصی نداره :دی 
الان داری فقط به خاطر تعریف رادیکال میگی که نمیشه فرجه منفی باشه 
ولی وقتی میتونه رادیکال با فرجه منفی جواب داشته باشه به نظرم بی منطقه که بگیم به خاطر تعریف نمیشه این کار رو کرد 
3.مهرک ؟! مهرک اصن چی هس؟! (سوت زنان از کادر خارج میشود )
در مورد اون متن انگلیسیه:
خط اول و نصف اول خط دوم که میگه اینا چی هستن که مهم نیست.از وسط خط دوم میگه که فرجه رادیکال(index) باید عدد مثبت صحیح و بزرگتر از 1 باشه.
وقتی رادیکال با فرجه منفی میتونه جواب داشته باشه 
من نمیتونم این تعریف رو قبول کنم 

بابت وقتی که میزاری و همچنین که با دقت میخونی خیییلی ممنونم :)))
خواهش میکنم.. کاری نکردم..
آره فقط به خاطر تعریف، وگرنه فرجه منفی میتونه طبق اون رابطه اولیه جواب داشته باشه..
واقفم که چی میگی ولی دیگه همینه..از ابتدا اینجوری تعریف شده و نمیشه عوضش کرد.. میدونی دلیلش میتونه چی باشه؟
شاید این باشه که چون رادیکال با فرجه منفی رو میشه تبدیل کرد به فرجه مثبت پس نیازی به تعریف فرجه های منفی نداریم. البته شاید به این دلیل باشه
مثل همون مثالی که تو عکس زدم
اصن خودم میرم تعریف رو عوض میکنم :دی 
اما اینکه با فرجه منفی بنویسی غلط نمیتونه باشه 
البته حالا هنو بعد از اون جلسه با دبیر بحثی نکردیم 
باید ببینم اون چی میگه 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan