استاد خیال

پس رفت

داشتم فک میکردم چیشد که من اینقدر پس رفت داشتم 
هم به نسبت سال های قبل و هم به نسبت اول سال 
نمره هام و معدلم پایین ترین نمره های توی این سه سالم هستن 
اونم اَلد امسال که نمره هام مهم هستن و برای رشته و دبیرستانی که میخوام برم اهمیت دارن 
همه از میان ترم به این ور رشد کردن و پیشترفت کردن بعد من همون سر جام موندم دارم هی دنده عقب میرم 
تنها درسم که خیلی خوبه همون فیزیکه که اونم آخر سال توی کارنامه نمره جداگونه نداره و فقط یه علوم داریم که اونم به خاطر شیمی و زیست چندان بالا نخواهد شد :(
به این فکر میکردم که همه سر کارنامه های میانترم مامان باباهاشون یا دعواشون کردن یا قول جبران گرفتن ازشون یا...
ولی من چی ؟ ... هیچی ...
نه کسی بوده بخواد دعوام کنه و نه خودم هدف آنچنان خاصی داشتم که حتما فلان رشته باید برم ... 
درس خوندم خیلی هم خوندم و غیر از زمانی که میومدم تو وبلاگ بقیش همش به درس خوندن گذشت 
حتی درس رو هم بلد بودم و جوری نبود که بگی خوندنم کافی نبوده یا درست نبوده نه ! 
ولی سر جلسه اونی که باید نبودم اون آدمی که برای بیست خونده بود نبودم 
ذره ای روی برگه تمرکز نداشتم و همینا باعث شد تا من گند ترین و افتضاح ترین معدل سه سالم رو بگیرم 
الان من میتونم چیکار کنم هان ؟! چیکار کنم که این نمره های گند و درخشانم وارد کارنامه درخشان ترم نشن ؟! 
بشینم غصه بخورم ؟ بشینم گریه کنم ؟ 
هیچکدومشون هیچ فایده ای ندارن 
آب رفته به جوی برنمیگرده 
هرچقدرم دبیر بگه من میدونم نمره تو این نبوده و تو بیست بودی و من فهمیدم که تو یادت رفته اون سوال رو بنویسی هر چقدرم بگه و بگه اینا واسه من فایده نداره واسه منی که معدل بیست میخواستم و حالا معدلم افتضاح شده 
تو که میگی بیستم از نظرت نمره منو بیست میکنی ؟ نمیکنی دیگه 
پس فردا بپرسن معدل ترم ‌ت چند شد برم بگم این شد ولی دبیر میدونه من بیست بودم و از نظر دبیر بیست بودم ؟ نه خب معلومه که کسی به اینا کاری نداره... همه فقط همون معدلی رو که گند خورده توش رو میبینن ... 
کاش زمان بر میگشت عقب و یکی بود که بهم بگه هی دختر تو این سوال رو کامل میدونی پس کاملش رو بنویس چرا جا میندازی ... هی دختر اون سوال رو یادت رفت حل کنی برگرد برو حلش کن ... بگه هی دختر ...

+کاش به منم اهمیت میدادن... کاش منم براشون مهم بودم ... کاش ...
++دلم میخواد برم تو کما و تا یک ماه هم بیرون نیام 

شدیدا با عنوانتت همزاد پنداری میکنم:/
:دی
:):
شنبه ۲۵ دی ۹۵ , ۱۷:۰۳ روح‌الله (در دستان لرزان باد)
لعنت به این سیستم آموزشی نمره محورِ عقیمِ بی‌ثمر
اصن دبستان که توصیفی بودیم خیلی بهتر بود 
یا همین پارسال پیارسال که فقط واسه خودم درس میخوندم ولی الان چی ؟ درس میخونم تا نمره بگیرم تا بزارن یه رشته ای برم یا یه مدرسه خوب بتونم برم دیگه برای یادگیری خودم درس نمیخونم :(
غصه نخور دوستم
:)))
مث اینکه هر روز بجای اینکه سیستم آموزشی ما بهتر شه، داره بد و بدتر میشه!
ما رو هم موش آزمایشگاهی خودشون فرض کردن :///
سلام
ناراحت شدم :(
کاش میشد یه چی بگم که کمکت کنه یا روحیه بده ولی خودت میدونی این چیزا رو.. پس بذار از تجربه پسرفت خودم بگم.. سال دوم دبیرستان بود ک معدلم از حد انتظارم پایین تر شد.. مثل الان تو درسا رو بلد بودم ولی بی دقتی و کمی هم عدم تسلط باعث این شد.. ولی همین اتفاق باعث شد یه تلنگر بهم بخوره ک دیگه بدونم قرار نیست همیشه هرجوری ک خوندم یا هرچقدر تسلط داشتم نمره خوبی بگیرم.. باعث شد تلاشمو خیلی بیشتر کنم.. بیشتر سر امتحان حواسم رو جمع کنم.. تو هم سر امتحانا خوب فکر کن رو سوالا، قشنگ و کامل بخونشون.. خوندن خوب سوالات خیلی خیلی مهمه.. اگه وقت زیاد آوردی چندبار جوابات رو دوره کن.. نگو حوصله ندارم، تو این همه وقت گذاشتی واسه امتحان خوندی حالا ک میخوای نتیجشو بگیری یه نیم ساعت بیشتر سر جلسه بمون.. ببین ی چیز دیگه، اگه بی دقتی هات زیاده میتونه از عدم تسلط هم باشه ها، درسو یاد گرفتن با تسلط داشتن خیلی فرق داره.. هروقت تونستی یه موضوعی رو برای یه آدم دیگه تفهیم کنی و توضیح بدی و اون بفهمه یعنی تسلط داری.. هرچند تو ک خیلی درسخونی فکر کنم این مورد نیست ولی به هرحال.. حالا که این اتفاق افتاده دیگه امتحانای بعدی حواست رو بیشتر جمع میکنی
دیگه همینا دیگه هرچند همشو میدونستی فقط یاد آوری بود..
موفق باشی :)
راستی منم الان تو امتحانا هستم، اگه دستی بلند شد و دلی شکست ما رو هم دعا کن :'(
سلام ^_^
ببخشید ناراحتت کردم 
من هیچوقت نتونستم چیزی رو که خودم خیلی خوب بلدم رو به کسی یاد بدم و منتقل کنم :/ 
من همیشه وقت اضافه میارم 
هرموقع بعد از یه دور چک کردن بازم سر جلسه موندم درستام رو غلط کردم مثه ریاضی و شیمی و... اگه نمیشستم شاید ریاضیم یه نمره حداقل بالاتر میشد 
بابت حرفات ممنون :))))
حتما حتما برات دعا میکنم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan