استاد خیال

برای مردا خرید کردن حوصله سربره :/

1. فک کنم این فرار از زندان خیلی رو ذهنم تاثیر گذاشته :/ 

عاخه دیشب خواب میدیدم با همتا و شکیب داریم فرار میکنی و کلی اتفاق افتاد توش حتی مثه اونا که لباساشون ماله بخش روانیها بود برا ما لباس بیمارستان بود و توی پارک های شهر میدویدیم و اینا بعد رفتیم یه خونه ای هر چی گفتم نریم گوش ندادن بعد که رفتیم هی من میگفتم بیاین بریم این خونه شلوغه نمیشه توش موند و اینا قبلش هم در طول فرار یادمه اینا سریع نمیومدن هی از دستشون حرص میخوردم :/ خب داشتم میگفتم ، دعوامون که شد گفتم من میرم اینجا نمیمونم و بعد هم پاشدم که برم. داشتم از پله ها مرفتم که یادم افتاد چیزی جا گذاشتم و در همون حال که برمیگشتم در آسانسور باز شد و معلوم شد که اون خونه، خونه ی رییس زندان بود :// 


2.مزخرف ترین و حوصله سر بر ترین کار اینه که با یه مرد یا پسر بری بیرون تا براش خرید کنی :// حتی خرید برای یه خانم هم خییلی مزخرفه :/ ولی خب برای پسر و مرد بدتره :/ 


3.توی مغازه دم اتاق پرو یه نی نی بقل باباش بود بعد من همین شکلی که نزدیکش میشد بهش میخندیدم بعد که نزدیکش شدم باهاش حرف زدم و خندید و  وسط حرفام یهو چشمم به چشاش افتاد و منو میگی کلی ذوق کردم و گفتم "واااای خدا چه چشای خوشگلی داری تو ^___^ " چشاش درشت و آبی بود ^__^ 

بعد باباش هم از زبون اون با من حرف میزد و آخر سر هم گفتم خدا براتون نگهش داره و از این جور حرفا 

حالا میگم چشش نزده باشم پس فردا یه چیزیش بشه بگن نگاه چه دختره چشاش شور بود :/ 


4.چه قدر خوبه که این انتخاب خودمه... چه قدر خوبه که مامانم اجبار نمیکنه.‌.. چه قدر خوبه که اونقدری به تصمیمم ایمان و اعتماد دارم که حتی اگه یه وخ مامانم هم گفت نمیخواد من بگم نه :)))))


5.چه قدر باحاله که هیچ کاری برای مدرسه ندارم که بخوام انجام بدم و میتونم راحت به کارای دیگم برسم 

(البته لازم به ذکره که بگم این کارای دیگه هم همون کارای درسی هستن ولی خب اینا برا دل خودمه ^__^ )


علاوه بر شاد بودن مهربون هم باشید :))

جمعه ۲۴ دی ۹۵ , ۱۶:۵۲ روح‌الله (در دستان لرزان باد)
چند سالی میشه خرید نرفتم. یکی از مزخرف‌ترین و عبث‌ترین کارهای عالم گشتن در بازار و خرید کردنه
واقعا ؟! O___o
اینکه با یکی بری بیرون تا اون طرف چیزی بخره حوصله سر بر و مزخرفه ولی اگه برای خود آدم باشه خیلی خوبه که :)
جمعه ۲۴ دی ۹۵ , ۱۶:۵۵ 💖 miss fatemeh 💖
خرید کردن با بقیه وحشتناکککککک حوصله سر بره :///
هی باید اینور و اونور بری تا مادر و خواهر گرامی یه چیزی پسند کنن و بخرن :///
خیلی کار مزخرفیه خرید کردن :///
درضمن فرار از زندان خیییییییییلی خییییییییییلی دوست دارم ^^
دیشب خواب دیدم دارم با مایکل و لینک تو یه خیابون میدوئم.داشتیم فرار میکردین o_O
خییییلی ://

فرار از زندان هم تو رو دوست داره :/ 
برا من ماجرای فیلم روم اثر گذاشته برای تو شخصیتاش هم اثر گذاشتن تو ذهنت 
جمعه ۲۴ دی ۹۵ , ۱۷:۳۱ روح‌الله (در دستان لرزان باد)
نه، برای خود آدمم حوصله سر بره :)
 مردا همشون همینو میگن :/
جمعه ۲۴ دی ۹۵ , ۱۷:۳۲ 💖 miss fatemeh 💖
شخصیتاش که عشقن!مخصوصا مایکل =)
:))
نههههههههههه
لباس برا خانوما خریدن خعلی سخت ترههههههههههه:(
من لباس پردونه خعلی دوست:(

آره خب ولی اینکه با یه مرد بری بیرون تا اون لباس بخره خیلی حوصله سر بره و خانما هم حوصله سر بره ولی خب
سلام
1.تو هم فرار از زندان میبینی؟!! چرا نگفته بودی موضوع ب این مهمیو؟ واهاهاهای :))))) فکر کردم فقط میس فاطمه میبینه اینجا، مخشو خوردم اونور :)
یعنی خدا نگذره از نویسنده ـش.. دیدی دیشب کجا تموم شد؟ :/ میخواستم تلویزیونو بکوبم به دیوار.. اه اه اه اه اههههههههههههه :/
3.وای منم عاشق بچه های کوچیکم.. از لپ گازان هستم :)) ولی دیگه چون سنی ازمون گذشته و در ثانی مذکر هستیم نمیشه از این کارا بکنیم تو خیابون :)
قشنگی نداشت امروز ؟ :)
+چشم
سلاااااام :)
1.آره از وسطاش شروع کردم به دیدن 
وااای پ قراره مخ منم بخوری از این به بعد :/ 
آره خیییلی جای بدی بود ://////  حالا تو یه لیوان آب بخور و خونسردیت رو حفظ کن سکته میکنی میفتی رو دستم 
3.بچه خیییلی خوبه ^__^ 
خیلی دلم میخواست بقلش کنم ولی خب دیگه نمیشد شاید باباش دلش نمیخواست بچش رو بده بقل یه غریبه 

چرا داشت آخر شب مینویسم :) 
چشمت بی بلا :))
پس تو فرار موفق نشدید؟
آدما فقط وقتی بچه ن شیرین هستن.
نه دیگه رییس زندان پیدامون کرد حالا دیگه باهامون چی کار گرد رو نمیدونم 
واسه همینه که میگم دنیای بچه ها خیلی قشنگه ولی دنیای بزرگترا نه 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan