استاد خیال

یکم ساده تر :)

اینم قشنگی های پنجشنبه 

1.امروز کلاس نداشتیم و تونستم تا نه و نیم تخت بخوابم (البته بماند که از هفت بیدار بودم و هی فقط غلت میزدم :/ )

2.جاتون خالی کلیییی ته دیگ خوردم ^___^ واهاهاهای 

3.دیوار رو زدم یکی دو ردیفشو پوکوندم ^_^

4.با کلاه جوشکاری کلی مسخره بازی درآوردم و سلفی گرفتم :دی

5.داییم که میزد دیوار رو خراب میکرد و میریخت پایین من هی الکی تشویقش میکردم و کلی ادا و مسخره بازی درآوردم و خندیدیم :دی

6.واای خالم و یه چند نفر دیگه میخوان بیان تهران واهاهاهای ^___^

خب آدم وقتی یه روز همش درس بخونه دیگه بیشتر از این نمیتونه قشنگی داشته باشه :///


میدونم الان پیش خودتون میگین نگاش کن دختره خل با یکم خوابیدن و این مسخره بازیاش یا مثلا بستنی خوردن و خیلی چیزای پیش افتاده تر ... میگه قشنگی :/

یه جورایی میتونم بگم من هنوز دنیام مثه همون بچگیام سادست و همه چیزاش قشنگن و با چیزای خیلی کوچیک شاد میشم 

شماهم سعی کنید یکم ساده تر به دنیا نگاه کنید اون موقع میتونید قشنگیاش رو ببینید:)


همیشه شادباشی:)
ممنون :)
تو هم همینطور:)
چه شور و هیجانی : ) وا ها ها ها ها هایـ :)))))))))))))))))))))))))))
اصن من کوه شور و هیجانم ^__^
واهاهاهای :دییی
:))))))))))))))))))
خیلی خوبه این سبکِ زندگی :))
اصن معرکه‌س :))))
جمعه ۱۷ دی ۹۵ , ۱۳:۳۵ 💖 miss fatemeh 💖
چه خوشبخت :))))
منم تقریبا اینجوریم :))
یعنی با یه آدامس خرسی بال درمیارم :دییی
:)
خیلی خوبه :))
واای من آدامس خرسی میخوام الان :( 
واهاهای ^^
^____^
دیوار خراب کردن لذت خیلی زیادی داره...
منم تجربه کردم^^
خیییلی ^__^ 
اصن کلا خراب کردن هر چیزی حال میده :دی 
جمعه ۱۷ دی ۹۵ , ۱۸:۰۹ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
دنیای بچه گی کلا قشنگه :)
خیییلی ^__^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan