استاد خیال

واهاهاهای :)

قشنگی های امروز 

1.دیشب گفتم که من همیشه حدسام در مورد موضوعی که برای انشا میاد درسته:دی و این دفه هم درست بود و دقیقا همون یکی از موضوعا بودش  و من بسی شادمان گشتم واهاهاهای :دی

2.مثه همیشه کنار هم بودنمون و خندیدنامون 

3.سر جلسه من انشای بقلیم رو خوندم و اون انشای منو بعد بهم مشکلا رو گفتیم ینی یه جورایی قشنگ با کمک هم انشا نوشتیم :دی

4.همین که همه چی آرومه و داره میره جلو

اینم قشنگی های یه روز بس عادی :)


اینکه پرسیدم بدم آدرس رو یا نه 

میدونید خودم هم میدونم اگه بدم محدود میشم و دیگه خیلی چیزا رو نمیتونم بنویسم ولی اگه هم ندم ناراحت میشه حتی همین الان هم

الان دو تاراه وجود داره 

1.به خاطر راحتی خودم و اینکه خودسانسوری نکنم آدرس رو ندم 

2.به خاطر اینکه ناراحت نشه آدرس رو بهش بدم 

اگه جای من بودید چی کار میکردید ؟؟

خوشحالم که خوشحالی :))))
+راستش سوال سختیه :دی
:) 
امیدوارم تو هم همیشه خوشحال باشی :)
+خیلی ولی میدونی به خود من باشه گزینه دو رو انتخاب میکنم 
نمیدادم
بابت جواب ممنون :)
بازم آدرس نمی‌دادم :))
شما فک کنم طرف خودشو بکشه هم نمیدادین بهش :/
دقیقا :)) البته من توی واقعیت اصلا از وبلاگ و اینا حرف نمیزنم ولی اگه طرف یه‌جوری هم فهمیده باشه ، بازم نمیدم :دی
دالتون هم اون زمان که داشت کسی نمیدونست بعد من فهمیدم و بعد از منم که با سوتی و اینا بقیه فهمیدن واس همین دیگه در موردش حرف هم میزنیم 
بیخیال ملت...
خودتو عشقه...
من اینو تجربه کردم...
نکن این کارارو
نمیتونم ببینم کسی ناراحت باشه مخصوصا اگه من دلیل ناراحتیش باشم 
میدونی پیش خودش میگه من همه چیم رو به این میگم و همه ی راز هام رو میدونه حالا چرا اون (ینی من) به من اعتماد نمیکنه و نمیده مگه چی مینویسه اونجا 
بعد مسئله بعدی اینه که دالتون میدونه آدرس رو 
یه حریمی برا خودت نگهدار 
حرفت جهت فکرام رو عوض کرد
سه شنبه ۷ دی ۹۵ , ۲۱:۰۷ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
من اگه جات بودم یه وب جدید میزدم...
یه سری از این متن هارو توش مینوشتم...
بعد آدرس اونو میدادم...
خودمم به این فکر کردم 
ولی میدونی یه جورایی دروغه بعد اگه بعدا بفهمه خیییلی بدتره 
در مورد انشا: چه خوب شد.
در مورد آدرس وب دادن: ندید. به جایی میرسید که مجبور میشید یا وب رو حذف کنید یا تغییر آدرس بدید.
آره اصن خیلی حال کردم :)
هنو باید بهش فکر کنم 
میتونی واسه بعضی پستات رمز بذاری
واهاهی واس ماس =|
خودمم به همین فکر کردم که رمز بزارم
ولی اینم هیچ فرقی با ندادن آدرس نداره
آره جون سیاره هات :|
 
ادرسو نده
به احتمال زیاد نمیدم دیگه 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan