استاد خیال

توجه،محبت

دلم توجه میحواد دلم ترحم میخواد 

اصن دلم میخواد مریص شم یا مثلا تصادف کنم بعد کلی آدم بهم برسن 

اره اقاجان من دلللللم ترررررررحم میخواد چیه مگه 

وقتی محبت نبینی وقتی توجه نکنن بهت وقتی‌ .‌... 

همین میشه دیگه همین میشه که کاسه گدایی محبت رو میگیری دستت 

ولی خب از اوناش نیستم که دستمو دراز کنم جلو یه پسر و ازش گدایی کنم 

از اوناش نیستم خودمو لوس کنم یا به مریضی بزنم 

از اوناش نیستم به زبون بیارم 

فقط تو دلم 

فقط خودمم که میدونم محبت و توجه میخوام فقط و فقط خودم 

کلی مشکل داره باهاشون ولی بالاخره توی کاراش کمکش میکنن حالا من چی هی از ظهر بگو فلان چیز رو میخوام گوش نمیدن که آخر سر هم داد میزنن

اصن داداش چیه بره به درک 

اصن بره بمیره از دستش راحت شم 

اصن دلم میخواد یکی بمیره بعد من برم تو شوک برم تو اتاقم بیرون نیام و از شوک حتی گریه هم نکنم بعد همه نگرانم بشن کلی بیان اصرار کنن و قربون صدقم برن 

یا مثلا وقتی خبر مرگ رو شنیدم از شوک نتونم گریه کنم و نفسم بالا نیاد بعد یکی هی داد بزنه بگه مهرناز نفس بکش و آخر هم بزنه تو گوشم و من بزنم زیر گریه و بلند بلند و های های هق هق کنم و اونم بقلم کنه و بزاره راحت گریه کنم 

هه دیوونما میدونم 

اصن میدونم آقا من دیووونه و من نفهم یا حتی اصن من بی لیاقت 

اره اقا من بی لیاقتم اصن کی گفته من لیاقت توجه دارم من لیاقت مهربونی دارم ها 

یا وقتی تصادف کردم جلو مدرسه باشه و دوستام ببینن و کلی بیان بالا سرم و حتی سر اینکه میخوان بیان بیمارستان با سیاره دعواشون شه 

مثلا فک کن فردا که رفتم مد یه خبر خیییلی بد خییییلی خیییلی بد بهم میدن بعد من تو شوک میمونم بعد از چند ثانیه میدوم و از کلاس میام بیرون و بدون لباس گرم از مد هم میزنم بیرو حتی و فقط میدوم فقط و فقط میدوم 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan