استاد خیال

عدالتت رو نمی بینم :(

خدایا به خدا یه سری وقتا توی عدالتت میمونم :(

خدای کجای عدالت اینه یکی شاد و خرم باشه یکی دیگه همه چی رو سرش خراب شده باشه 

دخترش پنج شش سال سر کرد با سرطان شوهرش اونم توی شهر غریب آخر سر با یه پسر بچه آواره شد و برگشت خونه ی اجاره ای مادرش 

عاخه این عدالته هنو یه سال نگذشته باباش هم بمیره 

این عدالته که هنو یه هفته نگذشته بهش خبر بدن پسرت پاره ی تنت همون که تازه ماشین خریده بود کار بکنه همون که تازه سر به راه شده بود همون دسته گلش که براش دنبال زن میگشتی توی اتوبان تصادف کرده و مرده 

به همین راحتی 

به همین راحتی توی یه هفته عزیزاش رو از دست داد 

اونم آدمی که توی پول اجاره خونش مونده آدمی که کلی مشکل داره و دلش به پسرش خوش بود 

خوشیش رو گرفتی رفت ؟ چطور دلت اومد اخه؟

خدایا مگه نمیگن عادلی ؟!

پ چرا من این عدالتت رو نمیبینم ؟!

پ کو عدالتت؟

اگه عادلی پ چرا فقیر داریم ؟ پ چرا به یکی همه چی دادی و به جاش از یکی همه چی رو گرفتی؟؟

میشه عدالتت رو نشون بدی ؟ میشه نشونم بدی تا شک نکنم تو عادل بودنت ؟


اینکه فقیر داریم بخاطر بد بودن ماهاست ... اونی که همه چی داره باید بخشی از همه چی! رو برای بقیه اختصاص بده! چند نفر اختصاص میدن؟ :|
میدونی من میگم خدا که میدونه ما اینقدر بدیم و بی تفاوت چرا اصن میزاره یکی فقیر باشه و به جاش یکی ندونه با پولاش چیکار کنه 
چرا همه تو یه سطح نیستن 
از من میپرسی: من هرگز هیچ عدالتی ندیدم.
ما آدم ها خودمون اگر عدالت رو اجرا کردیم (وقتی که شناخت کامل از خودت و انسانیت پیدا کردی) که هیچی وگرنه دلت رو به عدالت خدا خوش نکن.
اگه دلم رو به عدالت خدا خوش نکنم که به عدالت بنده هاش هم نمیتونم 
وقتی خالق یه چیز اون ویژگی رو نداشته باشه پس مخلوق هم نخواهد داشت 
خدا عادل خس ولی من بندم و محدود پ شاید من نمیتونم ببینم و درک کنم یا اصن من باید برم دنبالش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan